Disney one ice

Marthe111

Flørter med forumet
Ei venninne vil ha oss med på Disney one ice, men vil lille frøkna ha glede av det eller er det for tidlig? :) hva mener dere?
 
Barn er forskjellig. Min gutt ville ikke hatt gleden av å være i ro så lenge. Men det er ingen fasit. Du kjenner best ditt barn
 
Der tror jeg du kjenner jenta di best selv, dette er så forskjellig fra barn til barn. Om de har tålmodighet til å sitte i ro så lenge, og om de har interesse for det ;)

Tror datteren min hadde syntes det var kjempespennende i en periode, men kanskje ikke hatt tålmodighet til å sitte gjennom hele showet.. :)
 
For min mini hadde det blitt altfor mye lyd, mennesker og kaos, og han hadde ikke sittet rolig mer enn et par minutter, selv om han kan være fascinert av teater for barn, samlinger, tv (de få gangene han får se på :p ) osv.
 
Vi skal dit med eldste, men har ikke bestemt oss om det er noe for minste frøkna enda. Behøver ikke å betale for di små så vi har funnet ut at vi tar det på sparket med henne. Pr dags så har hun ikke tålmodighet, men mye som kan forandre seg på 2 mnd :)
 
Back
Topp