Discord

nkrstn

Elsker forumet
Sommerfuglene
Oktoberlykke 2019
Snøkrystallene2021❄️
Noen gamere her som vet om det finnes en (norsk) discordserver for gamermammaer? :)
 
Apropo gaming! Er 100% sykemeldt pga. Hypermesis. Men har noen timer som er litt bedre nå. Starter med Hogwarts Legacy, for et bra spill! Hjelper virkelig med å få tiden til å gå
 
Evt så kan jeg sette opp en server om det er interesse!:playful:
Hadde jo vært hyggelig med et sted å diskutere spill og barn... :hilarious: møte likesinnede ;) ikke så ofte jeg har anledning til gaming for tiden, og spiller sjeldent noe online multiplayer (... går egentlig aller mest i Skyrim..), men hadde gjerne blitt med på en sånn server likevel.
 
Jeg har satt opp en server for de som er interessert i å joine:) Serveren er for alle, uansett hvilke spill som spilles! Usikker på om jeg har lov å dele link her, men ta kontakt, så får dere invitasjonslink:)
 
Jeg har satt opp en server for de som er interessert i å joine:) Serveren er for alle, uansett hvilke spill som spilles! Usikker på om jeg har lov å dele link her, men ta kontakt, så får dere invitasjonslink:)

Send meg pm! Har ikke tid til å spille annet enn mobilspill atm, men om noen måneder får jeg kanskje muligheten igjen! Vil gjerne være med :)
 
Jeg har satt opp en server for de som er interessert i å joine:) Serveren er for alle, uansett hvilke spill som spilles! Usikker på om jeg har lov å dele link her, men ta kontakt, så får dere invitasjonslink:)
Send meg pm og!! Jeg har spilt litt lite i det siste pga komfortnivået på stolen er ikke best, men hadde vært hyggelig! :happy:
 
Send meg pm! Har ikke tid til å spille annet enn mobilspill atm, men om noen måneder får jeg kanskje muligheten igjen! Vil gjerne være med :)
Har bare tid til mobilspill selv for tiden, men ligger egen kategori for det på serveren og. Morsomt å spille med andre uansett:joyful:
 
Send meg pm og!! Jeg har spilt litt lite i det siste pga komfortnivået på stolen er ikke best, men hadde vært hyggelig! :happy:

Er jo liksom greit med en liten "gruppe" uansett :love017

Har bare tid til mobilspill selv for tiden, men ligger egen kategori for det på serveren og. Morsomt å spille med andre uansett:joyful:
Ja, eller i det minste å kunne få råd, tips og "backup" fra likesinnede. :smiley-bounce012 Blir vel "skikkelig" gaming etterhvert ;)
 
Hadde vært hyggelig å snakke med andre mammaer som gamer. Send gjerne en link til meg og, har aldri vært på discord før da, så litt noob der, men prøver meg gjerne på det
 
Back
Topp