Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen gamere her som vet om det finnes en (norsk) discordserver for gamermammaer?![]()
Evt så kan jeg sette opp en server om det er interesse!Du får si fra om du finner en![]()

Hadde jo vært hyggelig med et sted å diskutere spill og barn...Evt så kan jeg sette opp en server om det er interesse!![]()
møte likesinnede Jeg har satt opp en server for de som er interessert i å joineServeren er for alle, uansett hvilke spill som spilles! Usikker på om jeg har lov å dele link her, men ta kontakt, så får dere invitasjonslink
![]()
Send meg pm og!! Jeg har spilt litt lite i det siste pga komfortnivået på stolen er ikke best, men hadde vært hyggelig!Jeg har satt opp en server for de som er interessert i å joineServeren er for alle, uansett hvilke spill som spilles! Usikker på om jeg har lov å dele link her, men ta kontakt, så får dere invitasjonslink
![]()

Har bare tid til mobilspill selv for tiden, men ligger egen kategori for det på serveren og. Morsomt å spille med andre uansettSend meg pm! Har ikke tid til å spille annet enn mobilspill atm, men om noen måneder får jeg kanskje muligheten igjen! Vil gjerne være med![]()

Send meg pm og!! Jeg har spilt litt lite i det siste pga komfortnivået på stolen er ikke best, men hadde vært hyggelig!![]()
Ja, eller i det minste å kunne få råd, tips og "backup" fra likesinnede.Har bare tid til mobilspill selv for tiden, men ligger egen kategori for det på serveren og. Morsomt å spille med andre uansett![]()
Blir vel "skikkelig" gaming etterhvert