Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen gamere her som vet om det finnes en (norsk) discordserver for gamermammaer?
Evt så kan jeg sette opp en server om det er interesse!Du får si fra om du finner en
Hadde jo vært hyggelig med et sted å diskutere spill og barn... møte likesinnede ikke så ofte jeg har anledning til gaming for tiden, og spiller sjeldent noe online multiplayer (... går egentlig aller mest i Skyrim..), men hadde gjerne blitt med på en sånn server likevel.Evt så kan jeg sette opp en server om det er interesse!
Jeg har satt opp en server for de som er interessert i å joine Serveren er for alle, uansett hvilke spill som spilles! Usikker på om jeg har lov å dele link her, men ta kontakt, så får dere invitasjonslink
Send meg pm og!! Jeg har spilt litt lite i det siste pga komfortnivået på stolen er ikke best, men hadde vært hyggelig!Jeg har satt opp en server for de som er interessert i å joine Serveren er for alle, uansett hvilke spill som spilles! Usikker på om jeg har lov å dele link her, men ta kontakt, så får dere invitasjonslink
Har bare tid til mobilspill selv for tiden, men ligger egen kategori for det på serveren og. Morsomt å spille med andre uansettSend meg pm! Har ikke tid til å spille annet enn mobilspill atm, men om noen måneder får jeg kanskje muligheten igjen! Vil gjerne være med
Send meg pm og!! Jeg har spilt litt lite i det siste pga komfortnivået på stolen er ikke best, men hadde vært hyggelig!
Ja, eller i det minste å kunne få råd, tips og "backup" fra likesinnede. Blir vel "skikkelig" gaming etterhvertHar bare tid til mobilspill selv for tiden, men ligger egen kategori for det på serveren og. Morsomt å spille med andre uansett