Dine topp 5 jentenavn?

Akkurat nå tror jeg disse troner favorittlisten, i tilfeldig rekkefølge:

Alma
Aurora
Hedda
Iben
Sanna
Ylva

Jeg er med andre ord helt på nett med navnetrenden i Norge, med korte navn som slutter på a :hilarious:

Her håpe eg at eg får igjennom Ylva Har sagt i mange år vist eg skulle få ei jente igjen vil eg ha Ylva Noelle. Men bf "smaker" ennå på navnet
 
Hvilket/hvilkene av disse liker dere best? :D

Hanna
Emmylou
Miriam
Anniken
Marion
Lone
Eliana
Evi
Jeremine
Johanna
Vanja
Veslemøy

Iben kunne også vært på lista, men tror det kommer til å bli veldig mye brukt fremover

Eliana var jo helt nydelig da :Heartpink
 
Hvilket/hvilkene av disse liker dere best? :D

Hanna
Emmylou
Miriam
Anniken
Marion
Lone
Eliana
Evi
Jeremine
Johanna
Vanja
Veslemøy

Iben kunne også vært på lista, men tror det kommer til å bli veldig mye brukt fremover

Emmylou er kjempefint! Vi har en Evie her i hus (Evi på norsk). :happy: Eliana er også nydelig. :)
 
Nå venter vi lillesøster som skal hete Hermine :Heartpink
Andre navn på lista var:
Josefine
Norah
Alexandra
Ellie
 
Hvilket/hvilkene av disse liker dere best? :D

Hanna
Emmylou
Miriam
Anniken
Marion
Lone
Eliana
Evi
Jeremine
Johanna
Vanja
Veslemøy

Iben kunne også vært på lista, men tror det kommer til å bli veldig mye brukt fremover

Veslemøy
Lone
Eliana
Likte jeg best, ellers så var alle fine :happy:
 
Fikk vite på ultralyd at vi venter ei jente, har selvfølgelig guttenavn klart, men jentenavn har jeg lest å lest på forskjellige forslag og har egentlig ikke funnet et eneste et som jeg føler jeg liker/kommer til å passe. Kan dere komme med deres topp 5 jentenavn, det hadde vært til stor hjelp og gøy å høre :love7
Har også flere favoritter men disse er på topp 5 :smiley-ashamed005 Synes det er så mye lettere med jentenavn :whacky011
Saga
Sienna
Helena
Hanna
Stella
 
Jeg er veldig glad i Sigrid, Signe, Saga og Alva.
Sigrid har vært det navnet jeg alltid så for meg å kalle en datter, syns det er så vakkert! Da vi fikk en datter var han ikke med på det, og nå får vi en gutt så det blir nok aldri brukt her :p Saga er også en av de fineste navnene jeg vet om.
 
Maria
Reidun
Lilja
Hedda
Svanhild
 
Olivia
Othilie
Oline
Mathilde
Sofie

Jeg blir rein guttemamma, så får ikke brukt disse fine jentenavnene ;)

Blir gutt nr 3 her :Heartblue:Heartblue:Heartblue
 
Back
Topp