Ingamor2021
Andre møte med forumet
Agnes
Alma
Ellinor
Saga
Sofia
Olava
Alma
Ellinor
Saga
Sofia
Olava
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat nå tror jeg disse troner favorittlisten, i tilfeldig rekkefølge:
Alma
Aurora
Hedda
Iben
Sanna
Ylva
Jeg er med andre ord helt på nett med navnetrenden i Norge, med korte navn som slutter på a
Elske Noelle, blir andre navnet på jenta herEira
Noelle
Lillian
Vanja
Millie
Hvilket/hvilkene av disse liker dere best?
Hanna
Emmylou
Miriam
Anniken
Marion
Lone
Eliana
Evi
Jeremine
Johanna
Vanja
Veslemøy
Iben kunne også vært på lista, men tror det kommer til å bli veldig mye brukt fremover
Hanna
Emmylou
Miriam
Anniken
Marion
Lone
Eliana
Evi
Jeremine
Johanna
Vanja
Veslemøy
Iben kunne også vært på lista, men tror det kommer til å bli veldig mye brukt fremover
Hanna
Emmylou
Miriam
Anniken
Marion
Lone
Eliana
Evi
Jeremine
Johanna
Vanja
Veslemøy
Har også flere favoritter men disse er på topp 5 Synes det er så mye lettere med jentenavnFikk vite på ultralyd at vi venter ei jente, har selvfølgelig guttenavn klart, men jentenavn har jeg lest å lest på forskjellige forslag og har egentlig ikke funnet et eneste et som jeg føler jeg liker/kommer til å passe. Kan dere komme med deres topp 5 jentenavn, det hadde vært til stor hjelp og gøy å høre
Sigrid har vært det navnet jeg alltid så for meg å kalle en datter, syns det er så vakkert! Da vi fikk en datter var han ikke med på det, og nå får vi en gutt så det blir nok aldri brukt her Saga er også en av de fineste navnene jeg vet om.Jeg er veldig glad i Sigrid, Signe, Saga og Alva.