Dine tanker om å dele graviditet på sosiale medier

Usilker på hva som vil føles riktig enda,vi deler lite på sosiale medier. Blir tidligst uke 12 i så fall, kanskje oul. Må se ann hva som føles riktig, er også litt usikker på når vi vil dele til familie enda.

Vi kommer ikke til å gjøre det. Gjorde det i første svangerskap, ventet til etter OUL og greier. 3 uker senere mista vi babyen, og for en pinsel å legge ut kontrabeskjed! Andre gang droppa vi det, og vi gjør nok det denne gang også.

Vi deler lite på sosiale medier ellers, så det føles ikke naturlig for oss. Sist skrev jeg imidlertid en fødselsannonse på fb et par dager etter fødselen, så det må jeg nesten gjøre igjen, syns jeg.

Vi deler veldig lite på sosiale medier. Jeg litt mer enn han, men det blir nok kanskje bare et magebilde eller en bekreftelse på et annet vis, ganske langt ut i svangerskapet. Har egentlig ikke noe behov for å dele det med verden denne gangen ☺️

Med første la svigerinnen min ut på Facebook at hun hadde blitt tante før vi fikk informert nermeste familie.
Etter d er jeg ikke fan av å legge ut sånne ting der. Jeg tar meg heller tiden til å sende SMS til alle.

Med første la svigerinnen min ut på Facebook at hun hadde blitt tante før vi fikk informert nermeste familie.
Etter d er jeg ikke fan av å legge ut sånne ting der. Jeg tar meg heller tiden til å sende SMS til alle.
Utrolig at folk ikke forstår at det er over grensa... Vi må nok prøve å få nevne i en bisetning til familie at de ikke skal legge ut noe på nett når barnet kommer. Noen besteforeldre gjør det kanskje i ren lykkerus? Jeg tenker at familien vår kan få lov til å sende det i private meldinger til venner, men bare hvis dette er folk det ikke er naturlig at vi forteller det til selv.

Mannen min har en del rare slektninger, så vi stengte Facebook-veggene våre for alle fram til vi selv fikk annonsert at førstemann var født, og det ga vi oss selv god tid til å gjøre. Tror jeg kommer til å gjøre det samme denne gangen. Utrolig at folk ikke forstår at de tråkker langt over streken!

Back
Topp