Dine symptomer før fødselen starta?

Hvis rolig baby er symptom på at ting er på gang kan jeg hvertfall se laaangt etter fødsel. Synes lille har blitt enda mer aktiv de siste dagene jeg :o

Hvis rolig baby er symptom på at ting er på gang kan jeg hvertfall se laaangt etter fødsel. Synes lille har blitt enda mer aktiv de siste dagene jeg :eek:
Her også, lillejenta i magen har hatt en veldig aktivde to siste dagene. håper det er et tegn på at noe er i gjære :p

Noen av dere som har lagt merke til å babyen blir veldig rolig på slutten? Kjenner liv men de er så beskjedene :o
Ja !!! Blir nesten litt bekymret inni mellom. Kjenner ikke de sterke sparkene lenger. Mer sånn strekke-bevegelser, rumpa ut i ene siden og sånn..... Men så er de jo større også nå og har ikke samme tumle-plassen :)

Ja !!! Blir nesten litt bekymret inni mellom. Kjenner ikke de sterke sparkene lenger. Mer sånn strekke-bevegelser, rumpa ut i ene siden og sånn..... Men så er de jo større også nå og har ikke samme tumle-plassen :)
Mhm sånn har jeg hatt det også, men i dag har han nesten ikke vært kontaktbar ;o

Her varierer det veldig fra dag til dag hvor aktiv hun her, men fortsatt følger hun klokka til en viss grad når hun er "våken" - og av en eller anna grunn er hun mest våken mellom 21-2300 og sover gjerne lenge før hun romsterer igjen. Men i går var hun plagsom og romsterte vel mye. Nå skal jeg ikke klage på bevegelser, men når hun setter i gang på det verste er det forferdelig ubehagelig og kjennes nesten hun som hun prøver å komme seg ut rompa til tider :p
Har også funnet ut at jenta må være kilen... Stryker jeg henne forsiktig over ryggen blir det sirkus der inne, så selvfølgelig da må jo mamma erte litt også ;)

I dag er jeg rett og slett litt uggen og jeg har typisk mensmurring. Føles som om jeg skal blø hvert øyeblikk. Vondt i korsryggen også. Blir spennende dag i dag da. Må nevnes at vi tok en liten runde i høyet i går OG at jeg har sovet veldig dårlig. Er førstegangs og nå enda mer spent enn før

Back
Topp