Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her også, lillejenta i magen har hatt en veldig aktivde to siste dagene. håper det er et tegn på at noe er i gjæreHvis rolig baby er symptom på at ting er på gang kan jeg hvertfall se laaangt etter fødsel. Synes lille har blitt enda mer aktiv de siste dagene jeg
Ja !!! Blir nesten litt bekymret inni mellom. Kjenner ikke de sterke sparkene lenger. Mer sånn strekke-bevegelser, rumpa ut i ene siden og sånn..... Men så er de jo større også nå og har ikke samme tumle-plassenNoen av dere som har lagt merke til å babyen blir veldig rolig på slutten? Kjenner liv men de er så beskjedene
Her også, lillejenta i magen har hatt en veldig aktivde to siste dagene. håper det er et tegn på at noe er i gjære
Heldige deg! Her er det så mye romstering at det er verre enn riene. Må puste meg gjennom det. Hun har holdt på med omskolering en time nå!Noen av dere som har lagt merke til å babyen blir veldig rolig på slutten? Kjenner liv men de er så beskjedene
Mhm sånn har jeg hatt det også, men i dag har han nesten ikke vært kontaktbar ;oJa !!! Blir nesten litt bekymret inni mellom. Kjenner ikke de sterke sparkene lenger. Mer sånn strekke-bevegelser, rumpa ut i ene siden og sånn..... Men så er de jo større også nå og har ikke samme tumle-plassen
Ja, våkner ofte jeg også håper det bringer lykke for oss begge at hun kommer snart :-DJa, vi kan jo håpe at aktivitet er tingen Hun holdt meg våken i natt, trodde nesten hun prøvde å grave seg ut