Her er det absolutt ingen tegn til noe:-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg leste et sted at det å ikke ha noen tegn er et tegnHer er det absolutt ingen tegn til noe:-(
Her var det rett og slett tomt for energi og han måtte tas med sugekopp. Skal ikke ligge to timer sånn igjen. Da skal sugekopper fram tidl!!Uff, det er så grusomt. Jeg hadde en time pressrier hvor jeg ikke fikk presse fordi det ikke var full åpning. Helt forferderlig å ikke få gjøre som kroppen vil.
Lurer på om det har vært mye sengeaktivitet som har gjort at vannet har gått de siste dagene hos forum-jentene
Nevnte det for mannen min også, hans reaksjon var litt nervøs latterFortalte nettopp samboeren min at sengeaktiviteten ser ut til å være den røde tråden her - men tror kanskje ikke det var et sjakktrekk av meg for å få litt kos selv nå 3 uker igjen før termin
Tja, var det som fikk vannet til å gå sist her iallfall. Blir å kjøre på for fult over påske nå.Lurer på om det har vært mye sengeaktivitet som har gjort at vannet har gått de siste dagene hos forum-jentene
Er dette min historie? Haha, akkurat likt her altså!! Var i bassenget mandag, hadde menssmerter resten av den dagen og natta og vannet gikk på morgenen i senga og kom 13 dager før tidaFørste kom to uker før termin.
Gikk til fødselsforberedende akupunktur, men merket ikke noe tegn av den grunn.
Var i bassenget dagen før hun ble født, syntes det var litt merkelig at jeg fikk menssmerter mens jeg svømte men tenkte ikke så mye over det.
Hadde sex søndag kveld og mandag morgen gikk vannet. Stussa over menssmerter da jeg var på do den natta, men tenkte ikke så mye over det og sov videre til senga ble søkkvåt.
Haha, så morro! Spent på hvordan det blir denne gangen, men skal prøve samme oppskrift på nytt.Er dette min historie? Haha, akkurat likt her altså!! Var i bassenget mandag, hadde menssmerter resten av den dagen og natta og vannet gikk på morgenen i senga og kom 13 dager før tida
Haha kanske det . Derfør vågar eg ikke hoppa i sengenLurer på om det har vært mye sengeaktivitet som har gjort at vannet har gått de siste dagene hos forum-jentene
Jeg kjenner liv, men mye roligere, ja!! Nesten på grensa til bekymraNoen av dere som har lagt merke til å babyen blir veldig rolig på slutten? Kjenner liv men de er så beskjedene
Jeg leste et sted at det å ikke ha noen tegn er et tegn
Er sånn til meg også, nesten så jeg vurderer å ringe på jordmorvakta men like etter på sparker hanJeg kjenner liv, men mye roligere, ja!! Nesten på grensa til bekymra
Samme her! De er noen luringer!!!Er sånn til meg også, nesten så jeg vurderer å ringe på jordmorvakta men like etter på sparker han
Med første så kjente eg ingen liv den dagen riene startet og jeg fikk tilslutt beskjed om å komme inn på kontroll på kk. Da fikk vi bekreftet at alt var ok. Det var fødsel på gang. Men ble sendt hjem etter som det bare var 1 cm åpning. Tok evig mange timer før det var over denne gang får vi se. Han er veldig aktiv her,og har termin i morgen.Noen av dere som har lagt merke til å babyen blir veldig rolig på slutten? Kjenner liv men de er så beskjedene