Dine symptomer før fødselen starta?

Med førstemann fikk jeg en liten blødning om morgenen etter sex, følte ut over dagen at jeg ikke hadde kjent noe liv og var redd noe var gale,tok kontakt med kk som sa det ikke trengte å være noe,men liv måtte eg kjenne.fikk råd om å drikke juice og slik og følge med. På kvelden kom en ny liten blødning og da var det rett inn på kontroll. 1cm åpning og kynnerne var rier.
Ble sendt hjem og var maaaange timer med rier. Men blødningen var da tegn på fødsel :)

Uff, det er så grusomt. Jeg hadde en time pressrier hvor jeg ikke fikk presse fordi det ikke var full åpning. Helt forferderlig å ikke få gjøre som kroppen vil.
Her var det rett og slett tomt for energi og han måtte tas med sugekopp. Skal ikke ligge to timer sånn igjen. Da skal sugekopper fram tidl!!

Fortalte nettopp samboeren min at sengeaktiviteten ser ut til å være den røde tråden her - men tror kanskje ikke det var et sjakktrekk av meg for å få litt kos selv nå 3 uker igjen før termin :p
Nevnte det for mannen min også, hans reaksjon var litt nervøs latter :D
Vi vil begge gjerne ha babyen ut, men sengekos er ikke aktuelt :P

Lurer på om det har vært mye sengeaktivitet som har gjort at vannet har gått de siste dagene hos forum-jentene :P
Tja, var det som fikk vannet til å gå sist her iallfall. :) Blir å kjøre på for fult over påske nå. :p

• Liker
Reactions: T88
Første kom to uker før termin.

Gikk til fødselsforberedende akupunktur, men merket ikke noe tegn av den grunn.

Var i bassenget dagen før hun ble født, syntes det var litt merkelig at jeg fikk menssmerter mens jeg svømte men tenkte ikke så mye over det. :p

Hadde sex søndag kveld og mandag morgen gikk vannet. Stussa over menssmerter da jeg var på do den natta, men tenkte ikke så mye over det og sov videre til senga ble søkkvåt. :p
Er dette min historie? Haha, akkurat likt her altså!! Var i bassenget mandag, hadde menssmerter resten av den dagen og natta og vannet gikk på morgenen i senga og kom 13 dager før tida:p

Er dette min historie? Haha, akkurat likt her altså!! Var i bassenget mandag, hadde menssmerter resten av den dagen og natta og vannet gikk på morgenen i senga og kom 13 dager før tida:p
Haha, så morro! Spent på hvordan det blir denne gangen, men skal prøve samme oppskrift på nytt. :p

Vi tok en runde i går ettermiddag og det fremkalte definitivt "noe" som jeg ikke helt klarer å beskrive. Litt mer kynnere, og noen rare ilinger/murringer takvis liksom i underlivet pluss mer vondt i korsrygg/bekken. Men ingen action i natt så status er det samme, to uker til termin og ingen antydning til fødsel. Bare veldig rolig baby. Må følge med på bevegelsenes fremover...

Bah.. sex setter ingenting i gang her i gården. Funka med de 2 første. Så er vel fryktelig lite moden denne gangen. . 38 uker i morgen da, så kan jo ikke klage enda i grunn... Men gleder meg sånn nå at dagene går i sneglefart. . Utålmodig!

Går med små tak i magen/ryggen siste døgnet. Sitter sååå å håper at det skal utvikle seg. Sikkert lureri!:p 39+0 I dag.

Noen av dere som har lagt merke til å babyen blir veldig rolig på slutten? Kjenner liv men de er så beskjedene :o

Noen av dere som har lagt merke til å babyen blir veldig rolig på slutten? Kjenner liv men de er så beskjedene :eek:
Med første så kjente eg ingen liv den dagen riene startet og jeg fikk tilslutt beskjed om å komme inn på kontroll på kk. Da fikk vi bekreftet at alt var ok. Det var fødsel på gang. Men ble sendt hjem etter som det bare var 1 cm åpning. Tok evig mange timer før det var over denne gang får vi se. Han er veldig aktiv her,og har termin i morgen.

Back
Topp