Dine rugedager. :)

Karatekids

Glad i forumet
VIP
Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan du opplevde dine rugedager. :)
Jeg er på rugedag2 og har stikkinger i magen, som fører til lett kvalme! Er også litt stiv i kroppen :)

Veldig forskjell på IVF og Fer. Etter uttak blir man jo mer øm og oppblåst i magen og i generelt dårligere form enn etter FER. Merket også stor forskjell på når jeg brukte Lutinus og Crinone

Enig med Hestehoven... Etter IVF var jeg svært medtatt, Lutinusen gjorde at jeg tolket alle symptom galt. Blødningen kom på rugedag 12. Jeg hadde FER i naturligsyklus, det var som en drøm. På rugedag 7 var jeg svært emosjonell, samt noe ømme pupper. På rugedag 10 var jeg sikker på at jeg skulle få en blødning, istedenfor testet jeg positivt med CB.

Min kropp blir iallefall helt "kokko" av denne prosessen :) Ønsker deg all verdens lykke til som ruger.. det er noen lange dager, så det beste er å ha innhold i dem slik at du kobler litt av :)

Jeg blir også heeelt koko. På mine to negative forsøk var jeg lett overstimulert. Oppblåst mage og følte meg dårlig. Masse av symptomer på graviditet, men tror nok de kom fra crinonen.
På det tredje forsøket, hvor jeg faktisk ble gravid, så hadde jeg mange rare symptomer helt i starten. Jeg var utrolig sensitiv i huden. Den vanlige bodylotion (som er veldig mild) svei skikkelig på bena, og så følte jeg meg veldig varm i huden (spesielt fra halsen og ned) samtidig som jeg frøys... En uke etter uttak var jeg derimot så overstimulert at jeg var tungpustet. Innen to uker var jeg lagt inn på ullevål.

Alle rugeperiodene (som jo også har endt negativt) har medført stikking i magen den første uka. Etter hvert har jeg blitt utrolig trøtt av både crinone og lutinus, og så har jeg fått ømme pupper (som jeg pleier ca en uke før mensen). Mensen har kommet på rugedag 13 alle gangene. Dagen før testdag.

jeg er på rugedag 6, men merker ingenting

Symptomer ved siste ivf forsøk som ble positivt

Rugedag 5: kjenner jeg stikk i høyre side som noen stikker meg med nål.
Går bare et par timer før min gravid hikkelyd viser seg (en merkelig lyd som jeg kun har hatt når jeg har vært gravid og som jeg ikke kan kontrollere)
Rugedag 6: intense menssmerter under skambenet og på begge sider av nedre del av korsrygg. Kom og gikk i 3 dager(trur selv det er egget som har gravd seg lengre og lengre ned) fra rugedag 6 er jeg også kjempetørst og føler meg fyllsjuk og uggen
På dag 7 ettermiddag blir jeg vanvittig oppblåst, må på sykehuset da jeg får store pustebroblemer og misstenker overstimulering, gyn finner ingen veske i buken og får ingen forklaring på hva det kan være er fortsatt uggen og "fyllsjuk"
Mister matlyst, og syns alt lukter veldig intenst og ekkelt
Dag 8: ekkel metall smak i munnen, og intens hodepine som kommer og går, trøtt
Rugedag 9: positiv test

Etter 8 negative ivf forsøk ,har jeg kun hatt disse symptomene som har skilt seg ut de tre gangene jeg faktisk har vært gravid.
Har en gutt på 6 der va symptomene på at egget festa seg helt lik med stikking først etterfulgt av et par dager med menssmerter.
Har hatt en kjemisk graviditet da fikk jeg kun stikking når egget festet seg og liten blødning etter men mensmurringene kom aldri

Eneste symptomer her har vært såre og etter hvert fyldige pupper. Ser veldig fin ut, mannen har også lagt merke til det. [emoji23]
Tror crinonen har mye med saken å gjøre. Ellers kjente jeg ikke noe annet fysisk før i går, 4+1. Da var det ordentlig murring/strekning på gang.

Back
Topp