Symptomer ved siste ivf forsøk som ble positivt
Rugedag 5: kjenner jeg stikk i høyre side som noen stikker meg med nål.
Går bare et par timer før min gravid hikkelyd viser seg (en merkelig lyd som jeg kun har hatt når jeg har vært gravid og som jeg ikke kan kontrollere)
Rugedag 6: intense menssmerter under skambenet og på begge sider av nedre del av korsrygg. Kom og gikk i 3 dager(trur selv det er egget som har gravd seg lengre og lengre ned) fra rugedag 6 er jeg også kjempetørst og føler meg fyllsjuk og uggen
På dag 7 ettermiddag blir jeg vanvittig oppblåst, må på sykehuset da jeg får store pustebroblemer og misstenker overstimulering, gyn finner ingen veske i buken og får ingen forklaring på hva det kan være er fortsatt uggen og "fyllsjuk"
Mister matlyst, og syns alt lukter veldig intenst og ekkelt
Dag 8: ekkel metall smak i munnen, og intens hodepine som kommer og går, trøtt
Rugedag 9: positiv test
Etter 8 negative ivf forsøk ,har jeg kun hatt disse symptomene som har skilt seg ut de tre gangene jeg faktisk har vært gravid.
Har en gutt på 6 der va symptomene på at egget festa seg helt lik med stikking først etterfulgt av et par dager med menssmerter.
Har hatt en kjemisk graviditet da fikk jeg kun stikking når egget festet seg og liten blødning etter men mensmurringene kom aldri