Dine gravidsymptomer?

bringebæra2014

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hvordan er formen din? Og hva er 'annerledes' nå, fra og ikke være gravid?

Selv er jeg i knallform! Kan være litt småkvalm og uggen noen kvelder, men ellers ingenting spesielt. Løper på do på natta, spiser apelsiner, lukter alt...

Sent from my iPhone

Luktesansen er mye sterkere enn før, må tisse minst en gang om natten, oppblåst spesielt på kvelden, veldig trøtt om dagene og må ha minst én lur :) orker ikke tanken på trening, er utslitt bare av å gå i trappene hjemme. :) så det er en del som er ulikt fra før jeg ble gravid. Da trente jeg mye, sov aldri på dagen og tisset aldri om natten ;)

Nyter å være gravid, gleder oss til første kontroll hos legen på mandag og håper inderlig hun kan høre etter hjertelyden til lille skatten. :)

Var veldig dårlig føre til uke 11-12... Men nå er formen ganske bra! Kjenner noe som kan være begynnelsen på bekkenløsning da o_O

Jeg synes formen var verst fra uke 6-11. Da var jeg uggen og følte meg generelt crap, men unngikk å kaste opp. Våknet også flere ganger om natten av at jeg måtte tisse, men det har gitt seg. Nå er jeg mer plaget av veldig treg fordøyelse. Har sovet ekstremt mye. Snakker lett 12 timer hver dag, det gjør jeg fortsatt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå er det bare vonde pupper, litt trøblete bekken og endel ligamentsmerter :) hadde kvalme med litt oppkast en uke i uke 7, vært utrolig trett og sliten, lett andpusten og hatt mye murringer tidligere. Godt med bedre form nå :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Var veldig kvalm i uke 5 - 7, så små uggen. Så trøtt og er det enda, sliten liksom.
Har den siste uka fått endel hodepine og treg/hard mage så det gjør litt vondt av og til med luftkramper.
Menssmerter er der noen dager og noen dager er ryggen helt dust. Men jevnt over er jeg super lykkelig, har ikke sedd en dråpe blod, hørt hjertelyd å gleder meg som bare det til å møte denne sjønne babyen min :D Alt har og kommer til å være verd det så lenge babyen har det fint :)
Ehm ja, hormoner også.. Og kviser. Dårlig matlyst. Blitt ganske usunn :P

fortsatt ømme bryster
god luktesans

Det er de rene gravidsymptomene mine :P Jeg har et høyrisikosvangerskap pgr av en del andre ting som gir meg mange andre "plager" da :)

Er ekstrem kvalm går i knekkebrød klarer ikke tanke på noe som inneholder sukker ekstrem trøtt om dagene må ha en lur på dagen men ikke alltid lett med to små så er jeg i seng kl 10 vær kveld for er alltid jeg som må opp med ungene om morgen.

Konstant kval og trøtt, har begynt å få ligamentssmerter. Kaster opp i ny og ne, ikke så ofte pga postafen, me stort sett hver morgen. Ellers er magen oppblåst og jeg har ømme pupper. Ingen lukter og ingen rare lyster, men er jonkvalm så har egentlig ikke lyst på noe.

Anderledes nå må være trettheten, ømme bryster, luktesansen og kondisen. Er heldigvis ikke så kvalm lengre..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er så trøtt..... jeg sovner på sofaen hver kveld å er skam trøtt hele dagen ! Utenom det føler jeg meg ganske fin i formen :) men kunne ønske jeg fikk litt mer energi snart for dette er ikke gøy....

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Er 10+6 og er fortsatt veldig sliten og slapp, og ekstremt lite energi. Ømme pupper og smerter i lysken. Men alt dette er peanuts, og nyter i det store og hele svangerskapet så langt :)

Trøtt!!! Uvel og kvalm til tider, ikke lyst på mat, oppblåst, ømme bryster, luktesans, løs mage, emosjonell for å nevne noe. 11+1 i dag :)

I går fikk jeg ett skikkelig hormonutbrudd. Jeg begynte å gråte skikkelig. Det værste var at jeg bare følte jeg var lykkelig, kunne slappe av, og kose meg. Så kom tårene. Samboeren min skjønte ingenting og ble veldig redd. Jeg fikk heldigvis til å forklare han hva det var etter en liten stund selv om jeg gråt ustanselig i ca 30 min ;) haha :)

Våkner kl. 5 hver dag!
Trøtt, luktesans som en sporhund og ømme pupper er det som sitter igjen nå.
Var kvalm uke 6-7, og oppblåst som fy på kveldene- noe som fortsatt er litt tilstede.

Våkner kl. 5 hver dag!
Trøtt, luktesans som en sporhund og ømme pupper er det som sitter igjen nå.
Var kvalm uke 6-7, og oppblåst som fy på kveldene- noe som fortsatt er litt tilstede.
Uff travelt å drive å våkne sånn da. Sover du godt når du først sover da?

Hvis jeg ser bort fra kvalme og oppkast, mistet mange kg, sover 18 t hver dag, oppblåst, ingen energi, vondt i puppene, lett irritert og håret på hode har slått seg vrang, så har jeg det ganske bra!:)

Har skikkelig hodepine nå.. :( eller fremdeles ømme pupper og treg mage..

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp