Dine gravidsymptomer?

Har luktesans som en hund, eier ikke matlyst men har ikke vært spesielt kvalm. Tisser oftere enn normalt, men ikke så mye som de første ukene. Blir fort trøtt, men har greit med energi. Drømmer masse rart og sover mye bedre enn før. :) Kjenner endel murringer og lingamentbåndene som strekkes :)

Treg mage!! Stopper jo helt opp her!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kvalm og TRØTT! Kan sovne hvor som helst, klarer rett og slett ikke å holde øynene oppe. Brekker meg hver gang jeg beveger magen, eller går for fort. Ellers veldig ømme pupper, oppblåst ansikt(kommentar fra bekjente), murringer i magen, og drittsmak i munnen ;)

Med første svangerskapet var jeg kun litt kvalm, og vond smak i munnen :)

Prøv laktulose som du får på apoteket, og husk å drikke masse :)
Er veldig flink til å drikke. Har tenkt litt på laktulose, men det byr meg så imot! Men jeg må kanskje prøve. Takk for tips:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

har fått ekstremt god luktesans (kan nesten konkurrere med bikkja):p ømme pupper, litt sånn småuggen gjennom hele dagen, har en ektrem sultfølelse, er sulten 24/7, nokså irriterende siden jeg MÅ spise hele tiden, jeg orker jo ikke gå sulten heller:p å så er jeg alltid trøtt, kan bare sove og sove og sove, ja, så må jeg ikke glemme at jeg må tisse X antall ganger i løp av dagen og natten :D:D

har fått ekstremt god luktesans (kan nesten konkurrere med bikkja):p ømme pupper, litt sånn småuggen gjennom hele dagen, har en ektrem sultfølelse, er sulten 24/7, nokså irriterende siden jeg MÅ spise hele tiden, jeg orker jo ikke gå sulten heller:p å så er jeg alltid trøtt, kan bare sove og sove og sove, ja, så må jeg ikke glemme at jeg må tisse X antall ganger i løp av dagen og natten :D:D
Kjenner igjen alle der ja.... Gått over kvalme heldigvis :)

Back
Topp