Nå er mange hjemme og har mange av oss nok å gjøre med evt. hjemmekontor kombinert med barnehagebarn og skolebarn som trenger aktivering og skolehjelp. Her går det mye i dem samme maten? flere? Vil gjerne aktivere unga litt og av og til ha kjappe "passer seg selv i ovnen" løsninger
Kanskje det er flere der ute som trenger sårt litt inspirasjon i disse dager?
Tar gjerne i mot oppskrifter, idéer på "hva som helst" hvis det ikke er til nytte for oss pga allergi i hust så kanskje det hjelper andre her inne
Her kan jeg tipse om å lage:
Toro risgrøt på 2dl vann og 1 liter usøtet mandelmelk! blir sykt godt og mandelmelken kan holde seg leeeeenge i boden Må koke ca 40 min og større barn kan gjerne hjelpe til med å passe kjelen og røre gott (blir det rester kan de spises kald de neste dager evt med litt syltetøy?)
Hel ovnsbakt kylling med ovnsbakte poteter, ovnsbakt broccoli og smørstegte gulerøtter i strimler med Toro Bretange saus til
Kyllingvinger med coleslaw og potetsalat
Lag egne "La Baguette" "Upper Crust" baguetter
Vaffler til middag?
Kanskje det er flere der ute som trenger sårt litt inspirasjon i disse dager?
Tar gjerne i mot oppskrifter, idéer på "hva som helst" hvis det ikke er til nytte for oss pga allergi i hust så kanskje det hjelper andre her inne
Her kan jeg tipse om å lage:
Toro risgrøt på 2dl vann og 1 liter usøtet mandelmelk! blir sykt godt og mandelmelken kan holde seg leeeeenge i boden Må koke ca 40 min og større barn kan gjerne hjelpe til med å passe kjelen og røre gott (blir det rester kan de spises kald de neste dager evt med litt syltetøy?)
Hel ovnsbakt kylling med ovnsbakte poteter, ovnsbakt broccoli og smørstegte gulerøtter i strimler med Toro Bretange saus til
Kyllingvinger med coleslaw og potetsalat
Lag egne "La Baguette" "Upper Crust" baguetter
Vaffler til middag?