Muslin squares heter deNoen som har tips til hva jeg kan søke etter for å finne gulpekluter på Ebay? Og om de i det hele tatt er brukbare?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Muslin squares heter deNoen som har tips til hva jeg kan søke etter for å finne gulpekluter på Ebay? Og om de i det hele tatt er brukbare?![]()
Tusen takk!Muslin squares heter deHar kjøpt masse av de på ebay, 70x70
Har aldri jeg fåttJeg har alltid fått med mine tilbake med beskjed om å skylle dem og legge i kokende vann en liten stund, da kan de brukes om igjen og man trenger ikke kjøpe nye![]()
Må du kjøpe?Jeg har spart endel på å kjøpe urinprøveglass på ebay. Har jo ukentlige kontroller nå, så går endel av de.
Betaler 23,- for 5 stk, inkl frakt.
Til sammenlikning - https://www.apotek1.no/produkter/urinproveglass-60ml-1stk-921844p - 20,- for 1!
Må du kjøpe?e får nye gratis hver gang eg e til jordmor
![]()
Då er jeg veldi heldig ser jegTror ikke det er normalen nei, at en får gratis![]()
Har aldri jeg fåttikke hos fastlege, ikke hos jordmor på helsestasjon, og ikke på poliklinikken på sykehuset. Men når de er så rimelige går det veldig greit altså
![]()
Ikke akkuratEr jo ikke den største utgiften![]()
Æ får gratis.. Både hos JM og legenMå du kjøpe?e får nye gratis hver gang eg e til jordmor
![]()
Tok det lang tid før den kom?Fikk denne i posten idag. Kjempefin og veldig grei pris med tanke på at det er ullVis vedlegget 195588
Deilig og nydelig
Fresh stelleveske, utrolig mye plass og finnes i flere mønster

Denne har jeg sett på også, kjempe søtVis vedlegget 202431 Deilig og nydelig
Denne har jeg sett på også, kjempe søt![]()
Er kvaliteten grei? Er så redd for at det skal være sånn kvalitet som ikke trekker til seg noe vann...
Takk for svar! Da tror jeg at jeg står over...Jeg håpet at det skulle være håndkle liksom men er sånn polyester lignende så er ikke til tørk rett etter bading så det var litt skuffendeMer kose til å pakke inn etter på