Dine beste ebay kjøp til deg eller baby :-)

Ja, har ikke fått prøvd dem enda da men virker helt fin kvalitet det jeg kjøpte hvertfall :D

Ser ut som den jeg også bestilte :) Veldig fornøyd selv! Bruker 80/85C og kjøpte L, satt veldig godt på ;) Kun 33kr og den kom veldig kjapt :)
ImageUploadedByBV Forum1470956942.401309.jpg

Amme BH, sykt behagelig å ha på. Bruker 80/85 B og kjøpte L. God stretch rundt og sitter fint på. Verd de 45 kr det kostet, så bestilte like så godt 4 til i samme slengen :p Kjennes ut som jeg går uten BH :D Eneste var en liten flekk på den, men men.

http://www.ebay.com/itm/15184857968...49&var=451043878133&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Jeg har kjøpt denne jeg og, er vestlig fornøyd! Bruker 75G og kjøpte L. Deilig å slippe spiler som graver seg inn i ribbeina og magen:)

Vurderer å kjøpe sparketrekk til bilen, så vidt jeg ser bør det gå med isofix til denne... Men litt usikker på om dette er noe som bør kjøpes i norsk butikk for å være "trygt".... Hmmmm

Vurderer å kjøpe sparketrekk til bilen, så vidt jeg ser bør det gå med isofix til denne... Men litt usikker på om dette er noe som bør kjøpes i norsk butikk for å være "trygt".... Hmmmm
Et sparketrekk er det vel ikke mulig å lage utrygt, så tror du fint kan bestille fra Ebay. Om ikke har de billige på feks Biltema :)

Noen som har tips til hva jeg kan søke etter for å finne gulpekluter på Ebay? Og om de i det hele tatt er brukbare? :)
Anbefaler Name It sine :) (hvis du ikke har funnet noen på ebay)

Det skulle jeg ha tenkt på før! Men nå kommer de vel nesten ikke fram før jeg er ferdig...
Har fått de kjapt de to gangene jeg har bestilt :)

Samme som meg. Søkte på urine sample. :)

Dytter opp denne og håper på flere gode tips :)

Back
Topp