Fortell, fortell!
Her måtte jeg spørre om han var inni
Opptil flere ganger
Han skal ha for pågangsmotet da 
Her måtte jeg spørre om han var inni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han ble ikke akkurat blid på meg, men som jeg sa til han så ville jeg ikke være en av mange som sprikte med beina for han da jeg visste at han var jentefut og lå med alt og alle. Han dro hjem og var flau over sin egen oppførsel mot jenter.Ikke jeg heller ;-)Har aldri hatt det![]()
Å kjære !!! Jeg hadde døddFyllesex på festival, våknet i combicamp, titter bort på nattens fangst, som ja var veldig kjekk! Men til min stor fortvilelse og frykt er han dekket med størknet blod, hender, armer, ansikt, overkropp![]()
UVENTET MENSEN! Jeg ligger livredd å vuderer hva jeg skal gjøre, redd han skal våkne sint, bør jeg snike meg?
Brått våkner han, og tar det heldigvis med et smil og sa det ble tydligvis en heavy nattResten av hans gjeng hadde våknet, vi hørte dem utenfor, og vi begge lå å gruer oss til the walk of shame! Jeg måtte gå gjennom hele campingplassen for å komme til nærmeste toalett, så jeg gikk i 5 min med året til alle kanter og blod nedover låra, fjeset, armene! Aldri følt meg flauere!!!
Døde litt inni meg opptil flere ganger!Å kjære !!! Jeg hadde dødd
Skjønner jeg veldig godtDøde litt inni meg opptil flere ganger!
Ikke jeg hellerHar aldri hatt det![]()
Første gangen min var vel en ond night stand. Eg var ikke full og vi var kjærester, han spurte om vi skulle gjøre det i sengen hans og eg sa ja. Eg kledde av meg og han seg, eg låg der stiv som en pine og kjente ingentingså reiste han seg og var ferdig uten eg hadde merka noe som helst.. Vi gjorde det aldri igjen og det blei slutt etter 2 dager...