Din verste one night stand?

Var vel ikke akkurat så snilt gjort av meg, men jeg flørtet med en fyr og vi endte opp naken sammen. Plutselig reiser jeg meg, kler på meg og sier at han ikke får noe :smiley-ashamed005 Han ble ikke akkurat blid på meg, men som jeg sa til han så ville jeg ikke være en av mange som sprikte med beina for han da jeg visste at han var jentefut og lå med alt og alle. Han dro hjem og var flau over sin egen oppførsel mot jenter.

Aldri hatt one night stand, men bestevenninnen min havnet i sengen til en hun møtte på byen, og han kom i bokseren bare av at hun tok på han. Så da var han ferdig og hun reiste hjem igjen :P

Haha.. Uff.. Var et forsøk på en hyrdestund i parken. Full som en dupp! Natten jeg ble 25 :p med en meget velutstyrt fyr. Å den ville bare ikke inn :D det var kleint å veldig offentlig!

Hadde meg på badgulvet på en fest med en fyr, ut av det blå bare reiser han seg, kler på klærne, går, og sier ikke et ord til meg resten av kvelden. :o skjønte aldri hvorfor, men kan jo ikke si jeg følte meg så sykt hot etter det...

Gikk noe ala dette;

Han: "Bi me å pul!"
Jeg: "javel..."
....
3 minutter senere hadde jeg fått ca ingenting ut av det, da tingsen hans var LATTERLIG liten...

(Jeg var 18 år, og hadde hoppet på HVEM som helst, kun for å få av meg følelsen av å kun hadde ligget med den ekle eksen min ><)

Våknet om morgenen og ante ikke hvilken bydel jeg var i, hvordan jeg kom meg dit, visste ikke at venninna mi lå oppe i andre etasjen (flaks jeg ikke stakk av i 7-tiden), husket bruddstykker av "hyrdestunden".

FLAUT!!

Totalt dritings første gangen etter at eksen flytta ut :p

Aldri gjort og hadde jeg gjort det hadde jrg ikke skrevet om pinlige episoder på åpent nett

Første gangen min var vel en ond night stand. Eg var ikke full og vi var kjærester, han spurte om vi skulle gjøre det i sengen hans og eg sa ja. Eg kledde av meg og han seg, eg låg der stiv som en pine og kjente ingenting :-P så reiste han seg og var ferdig uten eg hadde merka noe som helst.. Vi gjorde det aldri igjen og det blei slutt etter 2 dager...

Fyllesex på festival, våknet i combicamp, titter bort på nattens fangst, som ja var veldig kjekk! Men til min stor fortvilelse og frykt er han dekket med størknet blod, hender, armer, ansikt, overkropp :o
UVENTET MENSEN! Jeg ligger livredd å vuderer hva jeg skal gjøre, redd han skal våkne sint, bør jeg snike meg?
Brått våkner han, og tar det heldigvis med et smil og sa det ble tydligvis en heavy natt :p Resten av hans gjeng hadde våknet, vi hørte dem utenfor, og vi begge lå å gruer oss til the walk of shame! Jeg måtte gå gjennom hele campingplassen for å komme til nærmeste toalett, så jeg gikk i 5 min med året til alle kanter og blod nedover låra, fjeset, armene! Aldri følt meg flauere!!!

Fyllesex på festival, våknet i combicamp, titter bort på nattens fangst, som ja var veldig kjekk! Men til min stor fortvilelse og frykt er han dekket med størknet blod, hender, armer, ansikt, overkropp :o
UVENTET MENSEN! Jeg ligger livredd å vuderer hva jeg skal gjøre, redd han skal våkne sint, bør jeg snike meg?
Brått våkner han, og tar det heldigvis med et smil og sa det ble tydligvis en heavy natt :p Resten av hans gjeng hadde våknet, vi hørte dem utenfor, og vi begge lå å gruer oss til the walk of shame! Jeg måtte gå gjennom hele campingplassen for å komme til nærmeste toalett, så jeg gikk i 5 min med året til alle kanter og blod nedover låra, fjeset, armene! Aldri følt meg flauere!!!
Å kjære !!! Jeg hadde dødd

Første gangen min var vel en ond night stand. Eg var ikke full og vi var kjærester, han spurte om vi skulle gjøre det i sengen hans og eg sa ja. Eg kledde av meg og han seg, eg låg der stiv som en pine og kjente ingenting :p så reiste han seg og var ferdig uten eg hadde merka noe som helst.. Vi gjorde det aldri igjen og det blei slutt etter 2 dager...

Haha, hørtes nesten litt kjent ut!
rota med en fyr jeg møtte på nyttårsaften for mange år siden, akkurat kommet ut av ett langvarig forhold.

Jeg spør om han skal begynne og han sier han er i gang... eehh... blei med den gangen.:banghead:

Back
Topp