Din værste svangerskapsplage akkurat nå?

Oi såpass. det er mye det:/

Ja det var slitsomt for både hodet og kroppen siden jeg fikk så tidlig sist. H e l d i g v i s hadde de ikke påvirka cervix. Ny kontroll i neste uke :)
 
Grusom halsbrann
Sure oppstøt
Bekkenplager
Kynnere
Hodepine
Dårlig søvn
Veldig hormonell i følelsene
Smerter i mellomgulv/ribben pga trang plass

Har min dose med andre ord! Føler meg omtrent klaustrofobisk i egen kropp til tider. Er 29+3 og gleder meg vanvittig mye til å komme i mål nå!
 
Ja det var slitsomt for både hodet og kroppen siden jeg fikk så tidlig sist. H e l d i g v i s hadde de ikke påvirka cervix. Ny kontroll i neste uke :)
Ok godt du blir fulgt opp. Redd for tidlig fødsel?
 
Vondt i bekkenet og mellom beina og under føttene!vanskelig å røre på seg!:(
 
Veldig intens verking i begge hoftene. Spesielt ille på natten (må sitte og sove), men verker hele dagen også..
 
Null energi. Får ikke gjort noen ting jo. Skulle skifte på senga i går, og måtte legge meg rett oppi etterpå for det var tungt :p
 
Jeg leser her og skjønner at jeg har fint lite å klage over! Mine "verste" er ikke så ille. Jeg bare strever litt med nattesøvn og tungpustethet. Pusten er vel en kombinasjon av lite søvn og at junior tar mye av plassen som lungene helst skulle hatt. Lite søvn pga tungpustethet, kløe og noe halsbrann.

Ser at jeg er heldig som slipper smerter i kroppen og kan bevege meg normalt. Jeg har det i det hele tatt bedre når jeg kan være aktiv enn når jeg må sitte stille på kontoret eller i sofaen, da kommer pusteproblemene sigende. Uansett, det er godt at vi kan begynne å telle nedover i stedet for oppover nå!
 
Vi er mange som har det likt om dagen ser jeg! Jeg strever med å være i en stilling mer enn 15 min.. Ligge er tungt, sitte er tungt, gå er tungt.. Får ikke puste - min mage har iallefall ikke sunket...

Men lillegutt er fornøyd :)
 
Ok godt du blir fulgt opp. Redd for tidlig fødsel?

Ja har jo vært redd for det ettersom storesøster kom i uke 30. 7 fryktelig lange uker på NFI. Nå er jeg 33+0 så har i det minste slått rekorden fra sist :) Er ikke så redd for prematur fødsel nå i grunn :)
 
Ja har jo vært redd for det ettersom storesøster kom i uke 30. 7 fryktelig lange uker på NFI. Nå er jeg 33+0 så har i det minste slått rekorden fra sist :) Er ikke så redd for prematur fødsel nå i grunn :)

Okei, godt det da:)
 
bortsett fra nyrene, så er det bekkenet, halsbrann kan ikke spise noe med tomat i (tomatsaus,suppe,ketsjupp osv..) små kvalm inni mellom, ekstremt tøtt og masse kynnere!
 
Back
Topp