Oi såpass. det er mye det:/
Ja det var slitsomt for både hodet og kroppen siden jeg fikk så tidlig sist. H e l d i g v i s hadde de ikke påvirka cervix. Ny kontroll i neste uke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi såpass. det er mye det:/
Ok godt du blir fulgt opp. Redd for tidlig fødsel?Ja det var slitsomt for både hodet og kroppen siden jeg fikk så tidlig sist. H e l d i g v i s hadde de ikke påvirka cervix. Ny kontroll i neste uke
Sove sittende? Off. Kan ikke være mye til søvn du får:/?Veldig intens verking i begge hoftene. Spesielt ille på natten (må sitte og sove), men verker hele dagen også..
Null energi. Får ikke gjort noen ting jo. Skulle skifte på senga i går, og måtte legge meg rett oppi etterpå for det var tungt
Ok godt du blir fulgt opp. Redd for tidlig fødsel?
Ja har jo vært redd for det ettersom storesøster kom i uke 30. 7 fryktelig lange uker på NFI. Nå er jeg 33+0 så har i det minste slått rekorden fra sist Er ikke så redd for prematur fødsel nå i grunn
Hehe, nei det har du rett i Veldig dårlig med søvn for tiden, føler meg litt i komaSove sittende? Off. Kan ikke være mye til søvn du får:/?
Huff ja det skjønner jeg godt du gjør da.Hehe, nei det har du rett i Veldig dårlig med søvn for tiden, føler meg litt i koma