Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da:/ men spyr ikke?Kvalme! Blir kvalm for "alt". Tråkket på en brunsnegle istad, holdt på å spy.
Nei bare brekker meg i verste fall. Heldigvis!Huff da:/ men spyr ikke?
Huff, tar du noe for halsbrannen som hjelper?Bekkenplagene
Kynner
Stikking i underlivet
Nedpress
Halsbrann
Mensvondten
Ok godt du ikke spyrNei bare brekker meg i verste fall. Heldigvis!
Veldig deilig at det ikke er så lenge igjen ja jeg bruker og klare og bli kvitt halsbrannen, men det er ikke alltidHuff, tar du noe for halsbrannen som hjelper?
Godt det ikke er alt for lenge igjen av rugingen
Gavison du tar?Veldig deilig at det ikke er så lenge igjen ja jeg bruker og klare og bli kvitt halsbrannen, men det er ikke alltid
Nei som oftest så fungerer det faktisk og drikke litt cola. Forstår det ikke helt selv daGavison du tar?
hehe ok. merkeligNei som oftest så fungerer det faktisk og drikke litt cola. Forstår det ikke helt selv da
Haha ja jeg vet, ikke alltid det fungerer da, så får kjøpe meg sånn link eller hva det heter på apoteket merker nå at den blir værre og værre for hver daghehe ok. merkelig
okei ja sikkert lurt Her har jeg gavision om det ikke hjelper nok med melkHaha ja jeg vet, ikke alltid det fungerer da, så får kjøpe meg sånn link eller hva det heter på apoteket merker nå at den blir værre og værre for hver dag
De der kynnerne jeg har begynt å få nå er ekle altså. Det værste må være at magen er blitt så tung. Både for bekkenløsningssårhet og kynnere.
Oi såpass. det er mye det:/Altfor regelmessige kynnere. Hvert 10.min i hele går....