Din største drøm?

hihi, kan da ikke være bra å måtte være avhengig av tabeletter på jobb :p kanskje enda mindre på et sykehus! da blir det som dr House...
Hihi:) Jeg vil ha dr House som jordmor;) hohoho:)
 
HAHA! da hadde jeg sikker begynt å grine ...
Skal ikke se bort fra at man hadde blitt litt vettskremt da, nei;) Innbiller meg av en eller annen grunn at han ikke lukter noe godt heller.. Litt sånn mørk lukt om du skjønner:p
 
Skal ikke se bort fra at man hadde blitt litt vettskremt da, nei;) Innbiller meg av en eller annen grunn at han ikke lukter noe godt heller.. Litt sånn mørk lukt om du skjønner:p
Hihi enig! Enten så lukter han ekkelt, litt røyk eller noe ser jeg for meg, eller så tror jeg han har sånn billigparfyme...
 
Hihi enig! Enten så lukter han ekkelt, litt røyk eller noe ser jeg for meg, eller så tror jeg han har sånn billigparfyme...
Ja, har sett for meg røyk jeg også, men samtidig så røyker han jo ikke i programmet så vidt jeg har kunnet se:p Fikk nesten lyst å møte han nå så vi fikk bestemt lukten hans;) haha:)
 
Ja, har sett for meg røyk jeg også, men samtidig så røyker han jo ikke i programmet så vidt jeg har kunnet se:p Fikk nesten lyst å møte han nå så vi fikk bestemt lukten hans;) haha:)
sant nok, tenkte på det samme, han røker aldri i programmet. Så for alt vi vet kan han ha ingen lukt, og nypussa tenner!
 
Jeg tror han lukter godt! Jeg vil ha house til lege, han er kjekk. :D

BVforum via HTC
 
Jeg tror han lukter godt! Jeg vil ha house til lege, han er kjekk. :D

BVforum via HTC
NOOOOO!!! Han ligner for mye på onkelen min:p Haha:) Ikke helt min type mann, det der.. Men nå er jeg veldig svak for rødhårete menn da;) Min første forelskelse var brannmann Sam, for han var så snill med barn;)

sant nok, tenkte på det samme, han røker aldri i programmet. Så for alt vi vet kan han ha ingen lukt, og nypussa tenner!
Men det stemmer dårlig i hodet mitt.. Han kan ikke ha helt vanlig lukt, det passer bare ikke;)
 
Joho! :p *setter nesa i været og snurper munn* :p
Men da får jeg ham for meg selv :p

BVforum via HTC
Helt i orden! Så lenge du holder deg langt unna Brannmann Sam!;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp