Din største drøm?

MTDC

Forumet er livet
VIP
Hva er din største drøm her i verden? Og er den forenlig med å ha barn, eller må du vente til de blir store nok til å greie seg selv?

Min store drøm (som mannen ikke er helt fremmed for å bli med på) er å dra utenlands et år eller to for å bo og oppleve:) Det beste hadde vært å gjøre det før ungene begynner på skolen.. Mannen er lærer, så jeg ser for meg at han kunne jobbet på en norsk skole i utlandet også kunne jeg gjort hva som helst.. Det er reisen i seg selv som trigger meg.. Hadde ikke vært noe problem å ta med ungene når de er i skolealder heller, ettersom de ville hatt muligheten til å gå på skolen han får jobb ved, men vil helst unngå å ta dem bort fra venner over så lang tid..
 
To store drømmer egentlig:
Jagerflypilot - ikke så forenelig med baby...

Og få meg et flygel - absolutt oppnåelig :)
 
To store drømmer egentlig:
Jagerflypilot - ikke så forenelig med baby...

Og få meg et flygel - absolutt oppnåelig :)
Jeg går for flygel;) hihi:)

Min drøm startet egentlig med at jeg ville jobbe som frivillig i Afrika et sted i et år, men da jeg begynte å undersøke og så hvor mye det ville koste, måtte jeg bare legge den drømmen på hylla.. Blir jo ikke helt det samme å jobbe i utlandet et år, men den drømmen er i det minste hakket mer oppnåelig uten å vinne i Lotto;)
 
Jeg går for flygel;) hihi:)

Min drøm startet egentlig med at jeg ville jobbe som frivillig i Afrika et sted i et år, men da jeg begynte å undersøke og så hvor mye det ville koste, måtte jeg bare legge den drømmen på hylla.. Blir jo ikke helt det samme å jobbe i utlandet et år, men den drømmen er i det minste hakket mer oppnåelig uten å vinne i Lotto;)
Virker skikkelig gøy å ta en stund i et annet land! Mange nye inntrykk, opplevelser :)
 
Virker skikkelig gøy å ta en stund i et annet land! Mange nye inntrykk, opplevelser :)
Ja, jeg tror både jeg, mannen og ungene hadde fått mye igjen for en sånn tur:) Vi vurderer å dra allerede neste vår/høst om det blir vanskelig å få barnehageplass:p Da kan vi like gjerne jobbe et annet sted som at jeg må gå hjemme et halvt år uten lønn:p Vi har jo uansett rett på permisjon mens barna er små:) Så vi trenger ikke si opp jobbene våre heller:) Eventuelt kan vi vente til utdanningen min er i boks, så vi kan jobbe på samme sted.. Men da har jo eldste begynt på skolen:p
 
Jeg har alltid drømt om å bli lege. Angrer litt på at jeg ikke satset på det fra dag én, siden det er umulig å begynne med nå med snart to barn i hus.
Ellers vil jeg reise. Masse! Det er heldigvis mulig med barn også, må bare unngå de målene som passer dårligst for barn. :)

BVforum via HTC
 
Jeg har alltid drømt om å bli lege. Angrer litt på at jeg ikke satset på det fra dag én, siden det er umulig å begynne med nå med snart to barn i hus.
Ellers vil jeg reise. Masse! Det er heldigvis mulig med barn også, må bare unngå de målene som passer dårligst for barn. :)

BVforum via HTC
Reise med barn er jo ikke uoverkommelig, nei:) Og det er ikke for sent å bli lege, fordi om du kanskje må sette det litt på vent:) Har ei tante på 60 som akkurat ble ferdig med sykepleierutdanningen;)
 
Åå jeg tror det er viktig å ikke slutte å reise selv om en får barn! Vi skal til asia i sommer eks :)
 
Åå jeg tror det er viktig å ikke slutte å reise selv om en får barn! Vi skal til asia i sommer eks :)
Det hørtes fantastisk ut! Eneste turen ut av landet vi har hatt med vesla var en uke på Kreta i høstferien:p Blir nok Asia på bryllupsreisen, da, om vi noen gang får ut fingeren og gifter oss;)
 
Reise med barn er jo ikke uoverkommelig, nei:) Og det er ikke for sent å bli lege, fordi om du kanskje må sette det litt på vent:) Har ei tante på 60 som akkurat ble ferdig med sykepleierutdanningen;)
Nei, et jo ikke såå gammel. Men må begynne helt fra scratch siden jeg valgte en ubrukelig linje på videregående.

BVforum via HTC
 
Det hørtes fantastisk ut! Eneste turen ut av landet vi har hatt med vesla var en uke på Kreta i høstferien:p Blir nok Asia på bryllupsreisen, da, om vi noen gang får ut fingeren og gifter oss;)
Anbefaler maldivene <3 hihi! Og dubai...
 
Det var jo det jeg sa! Milde himmel, hold munn og PUST, liksom.. jeg kan aldri bli jordmor i hvertfall. De skriker for mye. :p

BVforum via HTC
Haha:) Ikke uten øreplugger i hvertfall;) Gleder meg til å høre hva hun sier når ungen endelig er ute om hun mener det var verdt det;)
 
HAHAAHA fantastisk! Jeg ville bli jordmor for en stund siden, men neidu. Glad jeg valgte lærer heller!
 
hihi, kan da ikke være bra å måtte være avhengig av tabeletter på jobb :p kanskje enda mindre på et sykehus! da blir det som dr House...
 
Back
Topp