din sjef

Jeg er sjefen! Selvsagt ikke kjekt at ansatte er syke. Håper de ikke synes det er vanskelig å ringe inn. Ønsker de god bedring, og ber om å holde oppdatert ;) inni meg tenker jeg på alt som da faller på meg, i mini-bedriften vår. Det er ikke alltid lett å være overordnet ;)

Vil bare si at jeg synes dette er supert! Skjønner godt at det blir vanskelig for deg, men holdningen din er jo med på å bidra til at de ansatte føler et ansvar for jobben og gjør det de kan for å komme. Nettopp ved at de blir møtt med forståelse, og ikke skyldfølelse. Da slapper man jo bedre av hjemme og den dagen, enn om man ligger hjemme med dårlig samvittighet. Sånn er det hvertfall blant mine venner og med meg selv.

Fantastisk sjef!! Jeg kan ikke få sagt hvor fornøyd jeg er med gruppelederen vår.. Nei, hun er rettferdig og ærlig og har en utrolig fin måte å behandle oss ansatte på..!
Jeg kunne skrevet mye opp og ned, men som dere kanskje forstår så er jeg veldig fornøyd!

Litt både og... Det er han som må jobbe når noen er syke, så skjønner stresset hvis vi må ringe på morgenen å si ifra:/ Men han sier "god bedring og hold meg oppdatert":)

Har aldri hatt problem med å ringe min sjef, heilt til i går, når eg fikk vite at det var egentli ikkje ok at eg vart sjukmeldt ut veka pga voldsom kvalme :/
Vart egentli litt lei meg når eg fikk vite at det å vere sjukmeldt ikkje var greit..

Alle på jobb kvier seg for å ringe sjefen ved sykdom.. :( veldig dumt egentlig,. Er lite medfølelse å få..

Back
Topp