din sjef

snika

Glad i forumet
hvordan er din sjef? er du redd for å rinnge inn syk? gir de posetive tlbakemeldinger? andre ting du missliker eller rett å slett elsker med sjefen din?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min forrige sjef var sjef med stor S! Tok meg ikke fem øre å si i fra. Hun behandlet feks syke/kronisk syke på en svært uprofesjonelt måte! Gosj, kjenner jeg er glad jeg ikke jobber der lengre :)

Og nei, var ikke redd for å si i fra at jeg bar syk.. Eller datteren min. Er man syk, så er man syk :)

Hun gav konstruktiv kritikk.. Både negativ og positiv. Noe som er helt fair :) men hun var i bunn og grunn ingen god leder.

Helt greit å ringe inn syk, ikke han som svarer på tlf, men kontor, sjefen ringer opp i løpet av dagen og hører om hvor lenge man blir borte noe han skal i henhold til vår HMSavtale :). Helt greit for meg og jeg kan faktisk klage høyere opp om han ikke ringer meg.. Ikke at det har vært nødvendig enda.

får mageknipe om jeg må ringe inn syk! er aldrig noe medlidenhet, men bare et sukk... man hører liksom hvor mye til bry man er når man er syk :(

Eg var ikkje så mye syk fra jobb. Så han reagerte oki när eg ringde å gav beskjed. Men hörte noen kommentarer när det var noen som brukar vara ofta syk. De syns eg e litt feil av en sjef eller ledare

Har en veldig ålreit sjef. Jeg liker ikke å ringe inn syk, men det er ikke hans skyld, jeg bare liker det ikke. :p
Møter aldri sure miner, i hvert fall. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Konfliktsky, gir verken ris eller ros og jeg liker ikke å ringe å si jeg er syk nei. Men mye fordi jeg ikke liker å lage problemer da, siden det er få ansatte.
Men jeg har lært meg å takle/like h*n og h*n er ikke så ille på andre områder, kan snakke med h*n om det meste og har vært bort i mye verre andre steder. Men det hadde ikke skadet å fått litt tilbakemelding for jobben man gjør da:P

Min sjef er helt super! :) Jeg er nå 100% sykemeldt dessverre, men når jeg var i jobb var hun veldig flink til å "se" meg, og se behov for eventuell tilrettelegging.
Det er aldri gøy å ringe seg inn syk uansett.

hvordan er din sjef? er du redd for å rinnge inn syk? gir de posetive tlbakemeldinger? andre ting du missliker eller rett å slett elsker med sjefen din?

Kort sagt ikke fornøyd med sjefen. Håper på en utskiftning i nærmeste fremtid.

Liker ikke å ringe inn syk, men det er av egen samvittighet og har ingenting med sjefen min å gjøre. Sjefen min er veldig grei og forståelsesfull. Men sjefen har jo sine arbeidsoppgaver, og jeg har forståelse for det. Får ofte gode tilbakemeldinger, og vi har en god tone.

Jeg har aldri ringt inn syk enda, men er jeg syk så er jeg syk. Da får hun bare reagere som hun vil.
Har enda ikke fått så veldig mange tilbakemeldinger, hverken positive eller negative. Jeg kunne godt ha tenkt meg
at hun hadde litt mere oppfølging, vist litt intresse for den jobben jeg gjør, og kanskje vært litt
mere åpen for innspill som forbedringer ol.

Veldig fornøyd. Jeg er så heldig å ha en sjef som er forståelsesfull og flink til å rose. Ingen problem å ringe inn ved sykdom.

Veldig fornøyd med nærmeste sjef!! Sjeldent j er syk, men han er den som han flire og si "neimen er d sjuklingen som ringer" ;) sist sendte j sms først fordi j visste han satt i møte og ringte når møtet hans var over :)

jeg er kjempefornøyd med sjefen min, likte henne så godt på jobbintervjuet så hun var en av hovedgrunnene til at jeg tok jobben. Har hatt en del dårlige sjefer opp igjennom åra, så jeg er veldig opptatt av hvordan han/hun er når jeg er på jobbintervju.
Hvis man blir kjempenervøs på intervjuet, lover jo ikke det noe godt for arbeidsforholdet. Får bedre følelse hvis jeg blir tatt på alvor og behandlet med respekt.

Jeg jobber i barnehage, og da synes jeg det også er viktig at sjefen kjenner barna og kan ta i et tak når det trengs. Det har sjedd mer enn en gang at hun tar på seg uteklær og er sammen med barna ute hvis det er sykdom blant personalet. I tillegg deltar hun på fellessamlinger og liknende.

Har inntrykk av at noen jobber som styrer i barnehage fordi de er lei av å jobbe med barn og bare vil sitte på kontor.

Jeg er sjefen! Selvsagt ikke kjekt at ansatte er syke. Håper de ikke synes det er vanskelig å ringe inn. Ønsker de god bedring, og ber om å holde oppdatert ;) inni meg tenker jeg på alt som da faller på meg, i mini-bedriften vår. Det er ikke alltid lett å være overordnet ;)

Sjefen min er utrolig flink.:-) bryr seg om sine ansatte, og engasjerte seg skikkelig når hun fant ut at jeg var gravid! Var overhodet ikke redd for å ringe å si at jeg var syk:)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Gamle sjefen var jeg veldig fornøyd med. Ikke redd for å være syk. Ekstremt flink til å skryte av oss, daglig. Det føltes godt i en hektisk hverdag. Veldig hyggelig og snill fyr. Når jeg ble spurt om å jobbe overtid fikk jeg sitte på med han hjem siden det ikke går buss/tog på natta :p

Kjempe grei sjef, som er utrolig snill og forståelsesfull selv om hun har mange ansatte (jobber i bhg.) og det er mye sykdom og sykemeldinger.. Men hun prøver så godt hun kan :)

Mente du å skrive "elsker MED sjefen din"? For det har jeg aldri gjort. :D
Jeg har ikke sjef enda, studerer. Men tidligere har jeg stort sett hatt sjefer som er sure, vanskelige å tilfredsstille og som definitivt ikke gir forståelse om man er syk.

Har en fantastisk sjef. ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp