Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg også ha vært hos samme? Måtte også tilbake uken etter å sjekke hjertetHøres ut som vi har vært hos samme. Hadde vanskeligheter på hjertet her også
En fin opplevelse der jordmor tok seg god tidhun tok seg til og med tid til å snakke litt med storebror som var med
![]()
Han er "spesialist innen kvinnesykdommer og fødsels hjelp".. Han gikk veldig fort gjennom alt, og henviste meg til sykehuset da morkaka lå langt nede foran. Da jeg spurte om det var farlig fikk jeg "tror ikke det" til svar.. Dette var heller ikke på et sykehus, og jeg måtte betale..(trodde oppfølging av gravide var gratis) og jeg fikk ikke bilderFørstegangs her åJeg ble litt sjokket da det viste seg å være en jordmor. Trodde det ville være en ultralydteknikker eller noe. Kanskje han er "jordfar" eller at det er forskjellig praksis fra sykehus til sykehus?
Hmmmm dette høres jo veldig rart ut. Det vanlige er jo å få OUL på sykehuset du skal føde på. Hvordan fikk du timen hos han? Leit å høre du fikk en så dårlig opplevelseHan er "spesialist innen kvinnesykdommer og fødsels hjelp".. Han gikk veldig fort gjennom alt, og henviste meg til sykehuset da morkaka lå langt nede foran. Da jeg spurte om det var farlig fikk jeg "tror ikke det" til svar.. Dette var heller ikke på et sykehus, og jeg måtte betale..(trodde oppfølging av gravide var gratis) og jeg fikk ikke bilder![]()
Legen min henviste meg til han før jeg ble gravid pga. Syste på eggstokken, og jeg skulle tilbake til han på kontroll etter 6 uker, da var jeg altså 2 uker gravidHmmmm dette høres jo veldig rart ut. Det vanlige er jo å få OUL på sykehuset du skal føde på. Hvordan fikk du timen hos han? Leit å høre du fikk en så dårlig opplevelseHadde en selv gangen før OUL og jeg brukte helt ærlig litt tid på å komme over det. Håper du får time på sykehuset raskt! Prøv å legg dette bak deg, selv om jeg vet det er vanskelig. Ifølge jordmor som utførte ultralyd på meg var det for tidlig å se om morkaken ville dekke eller ikke, så jeg velger å stole på henne. Uansett veldig vanlig og mange her inne har det.
Ah da skjønner jegLegen min henviste meg til han før jeg ble gravid pga. Syste på eggstokken, og jeg skulle tilbake til han på kontroll etter 6 uker, da var jeg altså 2 uker gravid
Ja, systen var borte da jeg kom tilbake etter 6 uker.Ah da skjønner jegMåtte operere ut en cyste på eggstokken for noen år siden, men da henviste bare gynekolog med til sykehuset for operasjon. Men håper du slipper det? Det er veeeeeldig skjeldent de må operere. Bare jeg som har litt rart kropp. Men OUL skal vel egentlig gjøres på sykehus for å måle ditt og datt så det var bra han henviste deg videre!