Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde en kjempefin opplevelse. Jordmoren jeg fikk til på UL på KK Haukeland var veldig avslappende og snakket om alt vi så på skjermen "der er en fot, lårbein osv" . Jeg var så avslappet at jeg slet med å holde meg våkenmåtte tilbake uken etter oga uklare bilder av hjertet men var like fin opplevelse da
![]()
Tusen takk!Hadde en veldig fin opplevelse. Tror jordmor virkelig elsket jobben sinEneste som tok meg litt på senga var at jeg måtte dra bukse ned forbi skambenet, men hun dekket meg til altså. Bare kom litt sjokkerende på meg
Masse lykke til!
Jeg har mannlige gynekolog og synes han er flinkere enn alle damer jeg har vært bortiTusen takk!
Jeg har fått time hos en eldre mann da, og så vidt jeg vet er det ikke noen jordmor der..
Men skal det ikke være med en jordmor? Eller kan det være bare han?Jeg har mannlige gynekolog og synes han er flinkere enn alle damer jeg har vært bortiMenn er ofte mer hensynsfulle og ømme så det ville jeg bare sett på som positivt!
Førstegangs her åMen skal det ikke være med en jordmor? Eller kan det være bare han?
Hvis ikke du skjønte det så er jeg førstegangs, haha![]()