Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
han gikk med på det, kanskje mest for at jeg skal ha en god motivasjon, men det er såklart mulighet for revurdering når målet er nådd. Jeg vil at det skal bli lettere for meg å leve rett og slett. Alt er tyngre når man hele tiden bærer 15 kg for mye. Jeg kjenner stor forskjell etter de 10 kg jeg har gått ned allerede.
hvor lang tid brukte du på det?Oi 10 kg ned er jo kjempebrahvor lang tid brukte du på det?

Nå rundet jeg opp, hehe, det er 9,4 tror jeg, men jeg startet dagen etter bursdagen min i midten av marsFornøyd med progresjonen egentlig. Særlig i lys av flere større sprekker
![]()

Definitivt!Det er veldig bra progresjon dapermisjonslivet gir fort litt sprekker altså.
![]()

Definitivt!
Mine sprekker har forøvrig egne navn; påske, 17.mai-langhelg, pinse, sommerferie
Jah![]()
jeg hadde kombinert permisjon og eksamens-sprekk. Og siden eksamensperioden var fra april til midten av juni, vel, så kan du tro det fort ble litt ekstra spekk på mor keiko   

) etter ferie uten rutiner og faste måltider.Haha, DE sprekkene jajeg hadde kombinert permisjon og eksamens-sprekk. Og siden eksamensperioden var fra april til midten av juni, vel, så kan du tro det fort ble litt ekstra spekk på mor keiko   
![]()
![]()
Opp 6 kg![]()

Hehe, det går så altfor fort, også forbanner man seg selv etterpå for at man gikk på den smellen![]()
først må jeg nok finne noen sunnere alternativer til mørk sjokolade med havsalt og lakris hvertfall. Jeg veit at jeg blir ulykkelig av ikke å kose meg med mat, så det er viktig. Har en del fine kokebøker hjemme som jeg får børste støv av. Og bevege litt mer på flesket da
Helse.
Det er tungt kroppen min å være så tung. Har gått opp kjempemasse det siste året, pga elendig form og ingen motivasjon. Hvordan få motivasjon når jeg er så sliten hele tiden? Men i krigen håper jeg på å få konkurranselyst nok til å ikke spise godis og å trene.
Heia heia heiaBaby.
Jeg ligger og vipper opp mot BMI grensa til Sverige (som er høyere enn i Norge) etter ferie uten rutiner og faste måltider.
Jeg har hatet kroppen min så lenge jeg kan huske og har en forhistorie med spisevegring, overspising og bulimi. Har gått ned mange kilo tidligere, men på helt feil måte.
Nå har jeg ernæringsfysiolog i ryggen og en venninne som støtter med trening. Jeg har tiden og må finne energien.
Jeg vil gjerne være fornøyd med kroppen min, men lurer på om hodet mitt er så forvridd at det aldri blir fornøyd, så da får jeg nøye med med å holde meg godt under BMI grensa.
Akkurat nå ønsker jeg å komme meg ned til 80kg og 30 i BMI før vi begynner noe forsøk.

Kjenner godt igjen det. Jeg vet at jeg får mindre energi av å spise usunt, men så er det jo lettvint og ikke minst godt med sjokolade. Så når man er sliten da så blir det sjokolade og mye brød likevel. Jeg må nok litt på rehab ifht sukker og raske karbohyerater. Men vet at etter noen uker så blir sukkersuget mindre, og jeg spiser mindre sjokolade om jeg først spiser noe.
Kan forresten til alle varmt anbefale bloggen til lindastuhaug.no, der er det masse oppskrifter på sunnere snacks, både søtt og salt![]()
Jeg holder på med en slags lavkarbo nå. Eller, spise rent. Nettopp begynt. I helga spiser jeg det jeg vil, men prøver å holde meg til rent kjøtt og fisk og ikke brødprodukter. Men det med energien må jeg nok få medisinsk hjelp til. Men enn så lenge så må jeg bare gjøre mitt beste for å holde meg på matta når det kommer til trening og kosthold, for jeg har trøstespist lenge nok nå![]()