Din motivasjon i krigen

Jeg var veldig godt i gang, men mista motivasjonen helt i sommer da jeg var veldig mye alene mens gubben var på jobb med gård og tre barn. Gadd ikke planlegge eller noe. Men gikk ned 3 kg sist krig og har ikke gått opp igjen faktisk. Nå er det barnehage for ettåringen fra i morgen, så starter jeg på jobb igjen neste mandag. jeg gleder meg stort til hverdagen. Selv om det er blandede følelser med å gi fra meg ansvaret på mini :O 3 uker til skolen starter for de to eldste på 7 og 11.

Har egentlig et avslappet forhold til det her, jeg vet jeg går ned igjen når hverdagen begynner, men det blir tøft i starten. Jobben min er trening og kosthold så DET er min motivasjon. Jeg elsker det, og elsker å hjelpe folk. Og da kan jeg ikke se ut som en dass :p

Målet er 5 kg ned til bursdagen min 25 september. Og til jul skal jeg inn i en kjole og se bra ut i den! Så målet er 10 kg innen året. Kjenner godt at ryggen sliter etter tre svangerskap, og to keisersnitt. Så nå er det ikke noe mer surr med maten!
 
Tilbake i klærne mine! Gikk opp 35 kg i svangerskapet. Har 14kg igjen før jeg kan si meg fornøyd, da håper jeg at jeg kan føle meg som meg selv. Mistet helt motivasjonen siste to ukene. Og har stått stille på vekten siste 4. Håper virkelig noe sånn som slankekrigen kan få meg igang igjen. Selv om jeg skulle ønske den hadde startet i går. Haha. :)
 
Når man i utgangspunktet føler seg fleskete, også snakker man med en bestemor på lekeplassen som kommenterer at jeg venter en til...altså NEI, bare NEI :mad: :wtf: sikkert mest pinlig for henne, men ingen god boost for selvtilliten heller akkurat. :bored: :hilarious:
Så ny motivasjon er at jeg IKKE skal bli tatt for å være gravid før jeg faktisk er det.
 
Back
Topp