Din kleineste/rareste date..

Bringebærdrops

Elsker forumet
Fortell om din kleineste eller rareste daten/møtet ol. du har vært med på :)

Jeg kan begynne med å fortelle om to opplevelser..

Den første var med en mann jeg hadde møtt på byen flere ganger, og vi hadde alltid hatt kjemi der ( mistenker nå at det var pga alkoholinntak..). Jeg ba han hjem til meg, og det ble skikkelig kleint! Hadde omtrent ingenting å snakke om, og null kjemi, ulik humor og bare feil. Klokka ble 23- 23.30 og han hadde ennå ikke dratt.. Jeg skulle på skole tidlig dagen etterpå , så jeg begynte å hinte om at jeg var trøtt og ville legge meg. Hint var noe han tydeligvis ikke var godt på, så han bare ble.. Følte ikke at jeg kunne be han dra , og han blei til 00.30..

Den andre gangen var det en annen en som var hjemme hos meg, og vi hadde det koselig og tulla. Men så banka plutselig x-en hans på MIN dør, og ho ga seg jo aldri.. Til slutt åpna ho døra mi, og hylte etter han. Ho hadde tydeligvis finni ut av hvor han var, og bestemt seg for å ta et oppgjør med han. Så der stod de i MIN gang og krangla i 20 minutter sikkert, ganske høylytt.. Følte jeg var midt oppi det verste fjortisdramaet, og visste ikke hva i all verden jeg skulle gjøre.

Jeg har ikke akkurat data så mye. Men det første møtet med samboeren min var ganske kleint, vi ble spleisa så kameraten hans og venninna mi (de var kjærester) tok oss med på kino. Vi snakket så og si ikke med hverandre, vi sa hei. Så prata han med kameraten og jeg med venninna mi. Jeg spurte han om èn ting mens vi så filmen. Og da vi sto ute og røyket etter kinoen, ventet på hun som skulle kjøre oss hjem, så oppførte vennene våre seg som fjortiser og løp og gjemte seg for at vi liksom skulle være alene. Vi snakket ikke da heller. Hihi.

Uff. blind date på kino. Så verdens dårligste grøsser. Trodde muligens jeg skulle dø av kjedsomhet. I tillegg spurte jeg om vi skulle kjøpe noe drikke/snacks til filmen, men da sa han at han ikke hadde noe lyst på det. Så da gikk jeg alene og kjøpte meg noe. Allerede da var det over og ut for min del. Løøøøp hjem etterpå, og så/snakket aldri med han igjen. 

ventepus skrev:
Uff. blind date på kino. Så verdens dårligste grøsser. Trodde muligens jeg skulle dø av kjedsomhet. I tillegg spurte jeg om vi skulle kjøpe noe drikke/snacks til filmen, men da sa han at han ikke hadde noe lyst på det. Så da gikk jeg alene og kjøpte meg noe. Allerede da var det over og ut for min del. Løøøøp hjem etterpå, og så/snakket aldri med han igjen. 

Hahahahaha!!! Oioi.. Det var jo en skikkelig gentleman må jeg si :)

skolebrød skrev:
Jeg har ikke akkurat data så mye. Men det første møtet med samboeren min var ganske kleint, vi ble spleisa så kameraten hans og venninna mi (de var kjærester) tok oss med på kino. Vi snakket så og si ikke med hverandre, vi sa hei. Så prata han med kameraten og jeg med venninna mi. Jeg spurte han om èn ting mens vi så filmen. Og da vi sto ute og røyket etter kinoen, ventet på hun som skulle kjøre oss hjem, så oppførte vennene våre seg som fjortiser og løp og gjemte seg for at vi liksom skulle være alene. Vi snakket ikke da heller. Hihi.

Likevel så ble dere sammen, ikke dårlig!

Den kleineste daten min må nok være fra da jeg var rundt 14/15 år gammel, likte gutten som var 2 år eldre enn meg, og daten var klein fordi jeg hadde så nerver. Mener å huske vi bare trasket rundt i byen, og at jeg var shit nervøs. Han spurte om han skulle kjøpe rose til meg når vi gikk forbi en roseselger (ikke spør gutt!! enten bare kjøp, eller la vær, men ikke spør.) Og tilslutt prøve han å kysse meg i rulletrappen på vei ned til t-banen hvor jeg da hoppet ned et trappe trinn fordi det kom så uventet. Selv om jeg egentlig ville kysse han var jeg bare så nervøs at jeg ikke turte. Skikkelig kleint!

Ellers var jeg en gang på date med en psyko! Møtte han på vei hjem en kveld, og endte opp med å gå til en bar og ta noen øl mens vi pratet og hadde det kjempe hyggelig. Han var veldig sjarmerende, og så neste gang vi møttes var han heeeeelt forandret oppførte seg kjempe rart og var frekk og uhøflig. Fikk en så dårlig følelse. Sa til han at om han ikke kuttet ut ville jeg gå, tror ikke han tok det seriøst for han fortsatte, så jeg stod opp og gikk rett ut uten å se meg tilbake. Hadde en utrolig ekkel følelse inne i meg etterpå fordi jeg rett og slett ikke kunne skjønne hva det var som hadde skjedd. 

Jeg forteller i stikkordsform:

-blindate
-vi kom i akkurat samme skjorte (jeg hadde vært på jack &jones samme dag og kjøpt meg en rutete en)
-Han så ut som noe jeg hadde kasta opp en søndagsmorgen
-Gikk og kjøpte seg snop i begynnelsen av filmen uten å spørre om jeg ville ha noe
-Lo høyt av ting som egentlig ikke var morsomt
-Grein over noen scener
-Prøvde å ta på meg
-do
-taxi
-blokker nummer

Senator Malin skrev:
Jeg forteller i stikkordsform:

-blindate
-vi kom i akkurat samme skjorte (jeg hadde vært på jack &jones samme dag og kjøpt meg en rutete en)
-Han så ut som noe jeg hadde kasta opp en søndagsmorgen
-Gikk og kjøpte seg snop i begynnelsen av filmen uten å spørre om jeg ville ha noe
-Lo høyt av ting som egentlig ikke var morsomt
-Grein over noen scener
-Prøvde å ta på meg
-do
-taxi
-blokker nummer

Hahahahahaha!! Ler meg i hjel. Spesielt av like skjorter.  Og "prøvde å ta på meg".

16 åringer på date, hvor han velger film. "Casper, the friendly ghost"...Jupp..
Og så spise pizza hvor han har osteslingster hengende nedover haka uten å gidde ta de vekk. Samtidig som han siterer Jan Erik Wold-dikt... 

Jada.. Romantisk.... Not so much..

hmm... Daten med forloveden min kanskje?...

Pizza på Egon, prata lett osv, og bestemte oss for bowling etterpå...

Meeen.... jeg endte med å måtte skynde meg å kjøpe en bukse før vi kunne dra, i løpet av middagen hadde jeg klart å blø igjennom alt:s

Men bowling ble det, og vi satt i bilen og prata et par timer før han kjørte meg hjem, og allerede samme helg ville han møte meg igjen (hos han) men da hadde jeg nattevakt, og  1,5 time kjøring til han. men dro dit på søndagen, da han hadde fått kraftig øyekatarr....

Men det endte jo godt:)

15 år! Møtte en fyr på et lite tettsted der besteforeldrene mine bor, og vi fikk hverandres msn adresse! Så en dag bestemte han seg for å komme på besøk til min by...Han fikk lov til å sove over hjemme hos meg (på gjesterommet) og vi dro på fest hos ei venninne av meg! Han var skikkelig overbeskyttende.. Hvis andre prata til meg var han der, hvis jeg gikk på do terroriserte han venninnene mine med å mase om hvor jeg var! Skikkelig rar!
Hehehe når han satt alene i sofaen og trodde ingen så han dreiv han å så ned på "bicepsene" sine og flexet i den trange t skjorta si! Ikke. Særlig sjarmerende var han ikke! Unngikk han dagen etter spes da han prøvde å kysse meg idet han skulle dra!!

det verste var vel at han dreiv å kjørte etter meg (i fylla)neste gang jeg var hos besteforeldrene mine og ropte hvor stygg jeg var blitt og at han var glad han aldri ble sammen med meg.... Politiet tok han heldigvis :]

Verste daten må være med han som pratet non stop om starwars hele kvelden.
Viste seg at han var 30, bodde hjemme enda og jeg måtte kjøre han hjem!

Var sååå glad når jeg kunne slippe han av :p

Hompetitten skrev:
Verste daten må være med han som pratet non stop om starwars hele kvelden.
Viste seg at han var 30, bodde hjemme enda og jeg måtte kjøre han hjem!

Var sååå glad når jeg kunne slippe han av :p

Haha! Skjønner ikke at han virkelig VILLE bli kjørt hjem når han bodde hjemme.. Han må jo ha vært litt flau over det. Hahaha! Syns synd på deg!

Kleineste og teiteste daten jeg har vært på var med en fyr hvor det egentlig startet ganske bra.... vi var på to dater og det var superkoselig.... 3. daten var på rommet hannes hvor vi skulle se film (bodde på Briggen, var i militæret) hvor han meddelte at vi måtte skynde oss å ha sex før det ble for seriøst mellom oss..... 
for han måtte nemlig finne ut om jeg var normal nedentil før han brukte mer tid og energi på meg.....! JAVEL???????

Ba han etterhvert om å kjøre meg hjem (uten å ha vist han hvordan jeg så ut nedentil) og da meddelte han at begge X'ene hannes hadde sugd han mens han kjørte bil, så... hint hint......!

Begynte å tro det var en måte å bli kvitt meg på, men jammen ringte han ikke dagen etter for å møtes igjen!

Rareste daten... Må vel være da jeg skulle møte en jeg hadde falt pladask for på nettet og gifte meg med ham... 

Sillien skrev:
Kleineste og teiteste daten jeg har vært på var med en fyr hvor det egentlig startet ganske bra.... vi var på to dater og det var superkoselig.... 3. daten var på rommet hannes hvor vi skulle se film (bodde på Briggen, var i militæret) hvor han meddelte at vi måtte skynde oss å ha sex før det ble for seriøst mellom oss..... 
for han måtte nemlig finne ut om jeg var normal nedentil før han brukte mer tid og energi på meg.....! JAVEL???????

Ba han etterhvert om å kjøre meg hjem (uten å ha vist han hvordan jeg så ut nedentil) og da meddelte han at begge X'ene hannes hadde sugd han mens han kjørte bil, så... hint hint......!

Begynte å tro det var en måte å bli kvitt meg på, men jammen ringte han ikke dagen etter for å møtes igjen!

Seriøst... Begynner å lure på hvordan noen personer tenker enkelte ganger.. :P Nesten så man ikke tror det er mulig.

Sillien skrev:

omg!!! Haha så du satset ikke på han altså?? virket jo som en storsjarmør :P

mere mere!! kommer ikek på noen historie selv.. *tenke tenke*

Kom på en til!

Hadde vært en del sammen med en gutt, og han virka hyggelig og vi hadde prata en del sammen på tlf også. Så kom dagen hvor jeg skulle hjem til han, og da jeg kom inn døra så gangen hans normal ut.. Men så kom jeg inn i stua, og jeg har aldri opplevd et mer suggete sted! Det var matrester OVERALT! Gamle talerkner med inntørka havregryn, gamle pizzabiter med MUGG på, og gud veit hva som ikke var der. Også stinka det helt forferdelig.

Vi skulle se på film, men han hadde ikke tv i stua, men på soverommet sitt.. Og den eneste plassen å sitte på der var senga hans. Jeg bana meg vei til senga hans gjennom masse skittentøy. Lå der og så på film, og etterhvert så prøvde han å kysse meg, og æsj! Jeg fant på en unnskyldning, og svarte aldri på flere meldinger fra han..

2x 24November skrev:

Sillien skrev:

omg!!! Haha så du satset ikke på han altså?? virket jo som en storsjarmør :P

mere mere!! kommer ikek på noen historie selv.. *tenke tenke*

Hehhe satset nok ikke på han nei :P når jeg var avvisende dagen etter fikk jeg spørsmål om jeg hadde mensen da, siden jeg svarte så surt :P

Back
Topp