Din kjære mann (samboer, kjæreste etc.)..!

Mannen min er 26 år, jeg er 1 år eldre. Har vært sammen i litt over 6 år, og gift i snart 3 år :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg er 20 og han er 22 :) vært sammen i 6 år.


❤️ termin 14.12.14 ❤️
 
Han er 38 og jeg er 34. Vi har vært sammen i 9 år og gift i 8 år :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han er 38, 8 år eldre enn meg, og vi har vært sammen i 4,5 år, samboere i 2,5 :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Han er 33 og jeg er 31. Vi har vært sammen i 11 år, gift i 3 år...
 
Han er 23år, er 2år eldre enn meg og vi har være sammen i 5 år på oktober :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han er 25 år, og det er ca et år mellom oss. Har vært sammen i 8 år og gift i 5 år i august
 
Han er 27 år i år og det er 4 år mellom oss :)

I desember har vi vært sammen i 9år;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Han er 34, eg er 24. Har vert sammen i 3 år nå i august og venter vår første i desember :)



Førstegangs - Desemberbaby <3
 
Jeg har verdens beste mann❤️ har vært gift i 9 år han er to år eldre enn meg, dvs 36 år. Han gjør alt husarbeid nå som jeg er så kvalm. Jeg får litt dårlig samvittighet, men jeg har ingen energi til noe annet enn meg selv og kvalmen


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han blir 31 jeg er 24. Vi har vært sammeb i 8 år i oktober og gift i 1 mnd:) venter vårt 2. Barn i mars

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Han er 4 år eldre enn meg og vi har vært gift i snart 1 år :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi er begge 30, han er to måneder eldre. Vi har vært veldig gode venner i tretten år, sammen i nesten to år, gift i en måned :) Vi venter nå nr en, og traff utrolig nok blink på første forsøk :)
 
Last edited:
Han er 40, og jeg er 36. Vi har vært sammen i over 5 år, men er ikke samboere enda pga. vi jobber forskjellige steder i landet. Men "bor" sammen 2-4 dager hver uke likevel. Nå MÅ vi jo bare flytte sammen (han må prøve å få jobb her jeg bor og flytter inn til meg). Litt skummelt å både flytte sammen så tett på at vi får barn, men vi håper det går bra:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han blir 31. Jeg er 24. Så det er 7 år mellom oss. Vi har vært i lag i 8 år i oktober gift i 1 mnd:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp