Mamma til femkløveret <3
Elsker forumet
Min var på 3807 og da var jeg 5 + 0. Da antar jeg nok at det var normal og er bare en baby, ikke to
Litt moro å samligne her litt
Litt moro å samligne her litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
15 dpo 84
18 dpo 288
Er det noen som også har målt progesteron?
ikke gidd , med mindre du blør eller er bekymret etcCa 5+4 (24 dpo): 12000 står det på fürst
Har mulighet til å ta ny imorgen (48 timer) men vet ikke om det er noe vits? Kan ikke så mye om dette med hcg
Takk for at du deler Kan jeg spør når du fant ut det var MA?Den gangen jeg var gravid som endte i MA hadde jeg:
16 dpo - 91
18 dpo - 202
20 dpo - 404
23 dpo - 689
Kjemisk graviditet har jeg hatt
11 dpo - 16
13 dpo - 28
Kjemisk 2
11 dpo - 5
12 dpo - 8
Takk for at du deler Kan jeg spør når du fant ut det var MA?
Så utrolig trist.. men takk for et så informativt svar! jeg går også rundt med en dårlig følelse, selv om TUL var fin. Min økning fra 6+2 til 6+4 var ca 15%.. det er jo sinnsykt lite. Jordmor var jo en kjempeoptimist og mente alt er bare bra, men jeg klarer ikke å være det selv.Jeg hadde mistanke hele veien, fordi 91 på 16 dpo er lavt, hadde en dårlig følelse allerede da. Tok flere hcg enn jeg skrev opp her og det fortsatte å slakke ut. Var på UL da jeg var 5+3 og da fant de graviditet i livmoren med et embryo som var mindre enn det skulle. Hcg fortsatte å øke med ca 30% frem til jeg var på UL 6+2, da hadde det ikke skjedd noe mer, samme lille embryo og ingen hjerteslag, og jeg ble sendt til ullevål for medisinsk abort. Var der 6+4 da var embryo borte så kroppen hadde startet prosessen selv og hcg hadde falt fra 1700 - 1400.
Så utrolig trist.. men takk for et så informativt svar! jeg går også rundt med en dårlig følelse, selv om TUL var fin. Min økning fra 6+2 til 6+4 var ca 15%.. det er jo sinnsykt lite. Jordmor var jo en kjempeoptimist og mente alt er bare bra, men jeg klarer ikke å være det selv.
Det er vondt å gå rundt å føle noe er galt, mens glimt av håp inntreffer iblant.. det gjør nesten perioden vanskeligere dette er første gang jeg er gravid. Jeg så ikke for meg at tidlig svangerskap skulle bli en berg-og-dal-bane på den måten det har vært
Ja det var kjemperart, men syntes nesten det var like rart at ikke jordmor la noe vekt på det i det heletatt. Null bekymring fra henneJa, husker at vi skrev på en annen trå. Men den stigningen er så rar at man skulle tro de må ha gjort feil på labben.