Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: [Frk.K]
ORIGINAL: AnnaFrost
Brudeferd i Hardanger, Tidemand og Gude (Dette har sambo og jeg over senga for å minne oss på framtiden [:D])
Likferd på Sognefjorden, Tidemand og Gude
Disse er selvfølgelig ikke ekte. [;)]
Er veldig glad i nasjonalromantiske bilder, har flere på veggen, men liker disse best akkurat nå.
Er også veldig glad i T. Kittelsen sine tegninger og bilder. Har dette på soverommet;
Nøkken som hvit hest, T.Kittelsen
Fargene her ble jo ikke helt reelle akkurat, disse bildene er definitivt verdt å se i virkeligheten! Var på utstillingen på Nasjonalgalleriet for noen år siden med de fleste Tidemand og Gude bildene.
Brudeferd i Hardanger, Tidemand og Gude (Dette har sambo og jeg over senga for å minne oss på framtiden [:D])
Er veldig glad i nasjonalromantiske bilder, har flere på veggen, men liker disse best akkurat nå.
Er også veldig glad i T. Kittelsen sine tegninger og bilder. Har dette på soverommet;
Fargene her ble jo ikke helt reelle akkurat, disse bildene er definitivt verdt å se i virkeligheten! Var på utstillingen på Nasjonalgalleriet for noen år siden med de fleste Tidemand og Gude bildene.
ORIGINAL: Mrs.B
du det skal jeg si deg!
det er min venn Henry Hall ( http://www.henryhallart.com/ )
han er fantastisk!!
f.eks:

ORIGINAL: Hulder
Kittelsen sin bilder er skikkelig flotte ja! Skulle gjerne hatt fleire av dei! Trolsk og mystisk [;)]
Kanskje det blir neste innkjøp?
ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~
Nasjonalromantikken er en flott periode[:)] Man blir jo så stolt over forfedrene våre, selv om det selvsagt er veldig forskjønnet[:D] Er jo som utrolig vakre skryteplakater av en svunnen tid[:)]