Din favoritt kunst/bilde?

ORIGINAL: [Frk.K]

dette er ett av de fineste jeg vet om! har det over sofaen og over senga.... hehe[:D]
blir ikke lei, og har hatt det oppe i over 5år[:D]

angre litt på at eg solgte dette..

cd av counting crows for de som syns det bare ser ut som rabbel[8D][8D][:D]

liker mangen av Dali ,men har ingen på veggen[;)]
Liker også endel av Asterup,Munch,kittelsen.

feks dette:

To bilder laget av en knallflink kunstner kalt Jøran Flo. Favoritten heter Nattsvev I, men den finner jeg ikke bilde av, samt dette som heter Solitude. Har lenge hatt lyst på de, men har ikke hatt råd (kostet rundt 2500 kr stk uten ramme), men til bryllupet vårt kjøpte brødrene mine de til oss[:)]

Ehm.. jeg finner det ikke igjen. tror det er av Vebjørn Sand med en naken mann og dame.  Noen som veit hvilket jeg mener?[:)]

marcia baldwin

Dette maleriet har vi hengende over sofaen i stua. [:)] (70x100cm)

Dette har Leon på rommet sitt. (50x70cm)

Leon malte dem i fjor vinter. Elsker dem!!! [:D][:D][:D]

Jeg har 3 bilder jeg har malt selv som betyr en del for meg:  nå er ikke dette bilder av bildene, men de synes likevel her : www.nr19.blogg.no

Ellers så har jeg noen bilder av tanten min Tove Strømme, hun er kjempeflink synes jeg[:D]

ORIGINAL: Bare Kari

Har det ikke på veggen, men ønsker meg det.. I en myyyye mindre utgave[;)]

guernica av pablo picasso

ellers så diggerer jeg wall unit'en min fra bolia som jeg har tredd en stor falsk rosa peon gjwnnom[:D] + et bilde av James dean som er kjempelikt min far slik jeg husker han fra jeg var lita

Elsker det bildet. Det ville ikke fått plass på veggen her heller, og ikke helt min prisklasse.[8D] En liten kopi hadde vært tøft. Har ikke lett etter det likevel, for jeg tenker litt at det kan være den typen maleri som gir barn mareritt.

Dette har jeg over sofaen nå, også en kopi selvsagt:

Back
Topp