Din favoritt app?

Smågoth

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Fins jo en drøss med apper der ute, kommer nok til å laste ned en hel haug for å teste dem ut nå i starten.
Hva er deres favoritter? Gjerne fortell om de har funksjoner andre ikke har, om det er noen apper man bør styre unna (sånne som lurer deg til å betale f.eks.)..

Jeg liker godt Babyverden og Graviditet+ siden begge har «dag for dag» oppdatering i tillegg til ukesoppdateringer i løpet av svangerskapet :) Sistnevnte har også «størrelse på baby» uke for uke, noe også Flo og Ovia forsoved har. Libero har også fine ukesoppdateringer, pluss at man uansett kan få bruk for kundeklubben i appen med «poengbutikk» når man skal i gang med bleier. Libero har også fin liten velkomstgave man kan få i posten. Har Preglife og Helseoversikt også, men jeg elsker å kunne lese i mange apper når ny uke begynner ❤️ Står alltid litt ulike ting i dem uke for uke.

Helseoversikt og preggers brukte jeg mest sist svangerskap ☺️ Helseoversikt har du oppdatert informasjon leger/jordmor anbefaler også denne appen

Ok nå har jeg Babyverden, Libero, Preggers og Helseoversikt! Var veldig gøy å bikke 4+0 og få mange nye varsler :D De tre førstnevnte viser hvor stort embryoet er uke for uke, og akkurat nå ihvertfall viser de litt forskjell i hvordan det ser ut. Preggers har 3D funksjon man kan leke med, som er veldig fascinerende! Og flere forskjellige ting den sammenligner størrelsen med (maur, nåløye, eplefrø). Den maser litt voldsomt om premium da.
Ellers er de relativt like, man kan lese artikler, du kan invitere partner og familie, rieteller, bekkenbunnstrening, magebilder, navnelister, sjekklister..
Tester alle ut litt, også ser jeg om det er visse jeg bruker mer enn andre.

Sniker
Tipser om daddy up til fedrene

Oppgis så mange forskjellige mål på fosteret i de ulike appene! Noen som vet hvilken som er mest korrekt? :happy:

Jeg brukte flere apper sist, men tror kanskje jeg bare holder meg til Helseoversikt denne gangen.

Har hatt litt diverse liggende på tlf siden sist svangerskap, Flo, Graviditet+, Babyverden. Preglife og Helseoversikt

Back
Topp