Din erfaring med narkose!

Ingen skrekkhistorie her iallefall.

Måtte fjerne morkaka manuelt etter fødsel.

Spurte før jeg fikk masken: Sikker på at jeg blir helt borte. Legen svarte: Ja, ganske så sikker[8D]

Nå kjenner du at du blir....*znork* [8D]

Litt vondt i halsen av tuben etterpå, men ellers så sov jeg veldig godt[;)]

Eneste jeg ikke likte var å bli trillet bort rett etter jeg hadde født jenta mi[>:]

vært i narkose 4 ganger..
første gangen var jeg 1år.... var temmerlig liten den 2.gangen også så husker ikke noe av det...
Men de 2 siste gangene gikk greit...

Den siste var pga. gastroscopi, vet ikke hvor lenge jeg var borte,men ikke så lenge tror jeg, var rimelig borte en 15min tid etterpå, også gikk det bra..
dro hjem etter 1t og var i fin form

Når jeg fikk narkose når jeg var liten kastet jeg opp en uke etterpå.
Nå i voksen alder får jeg bare litt vondt i hodet dagen etter.

Aldri våknet, eller merket noe ubehag under narkosen.

Kjente ingenting. Spydde og var dårlig i 4 dager etterpå

Jeg hadde gruet meg litt til narkosen, men det var egentlig bare gøy. [;)]
Ingen dårlige erfaringer i det hele tatt. Hadde narkose da jeg fjernet mandlene mine i vår. [:)] Gjør det gjerne igjen jeg.[:D]

Har hatt narkose 3 ganger,to av gangene var store operasjoner!
Jeg blir alltid redd når jeg kommer inn på operasjonssalen og gråter og skjelver[8D]Litt pysete[:-]
Men når de setter narkosen,så går det bare noen sekunder før jeg er borte[:D]
Eneste "bivirkningene" etter narkosen er at jeg fryser veldig og det kjennes ut som er jeg beruset[8D]

Jeg ble lagt i narkose under hastekeisersnitt, og kan garnatere at jeg var riiiiimelig neddopa og bortreist!
De stilte meg 2 spørsmål, og jeg husker ingenting etter jeg svarte på det siste.
Våknet 3 timer etter snittet, og var så trøtt at jeg trodde jeg skulle krepere..
Litt utpå kvelden begynte jeg å kaste opp, ble fryktelig kvalm etter narkosen. Men etter kvalmestillende intravenøst hjalp det [:)]

narkose var utrolig morro.. jeg var drita i lang tid etterpå. he he fikk vite at de hadde bomma litt på vekta mi å satt en litt for høy dose og jeg brukte laaang tid på å få alt ut av kroppen. men jeg hadde det kjempe morro jeg. he he

JEg tåler ikke narkose. [&:]

Hovna opp/ble lammet i halsen slik at jeg ikke får puste. [:(] Å så stas å våkne krakilsk av at man ikke får puste og får en 02 slange ned i halsen....

(ja, jeg tok og mandlene)

Var i narkose når jeg hadde katastrofesnitt med 1.mann. Alt gikk så fort så rakk ikke grue meg,fikk noe jeg skulle drikke og en maske over ansiktet omtrent før vi hadde rukket inn døra på operasjonssalen pga det hastet sånn. Ble borte med en eneste gang og husker ingenting før jeg var på oppvåkninga. Da var jeg temmelig groggy og pratet vrøvl til sykepleierne[:-]
Var groggy resten av dagen,kan ikke huske jeg var særlig kvalm. Ellers ingen bivirkninger her!

Ikke noe stress å få narkosen, men etter jeg våknet var jeg så sykt dårlig. Kastet opp hele den første dagen, fikk ikke i meg noe mat, lå i fosterstilling og følte meg helt elendig. Nesten som å være fyllesjuk ganger tusen. Håper jeg slipper narkose igjen, siden jeg ble så dårlig etterpå.

Eg husker de sa eg skulle telle til 10 og det gjorde eg, tok enda litt tid etter det før eg sovnet.. Så låg å tenkte at dette kommer ikkje til å bra når det tar så lang tid.. men vokna etter 2-3 timer.. Ingen bivirkninger og alt var som før narkosen

Helt fint[:)]

Gikk supert..
Eneste var at jeg, og gubben, var redd for lille nurket i magen som da var 12 uker..
Men legene roet oss ned, og sa de hadde lagt flere gravide i narkose, og at risikoen for at noe skulle skje med ungen var minimaaaaal...

Var rett og slett rusa da jeg våkna, og skjønner rett og slett ikke hvorfor i huleste de en gang gidda å prate til meg om hvordan operasjonen gikk og medisiner rett etter jeg våkna..
Husker ikke den samtalen, gitt [8D]

Jeg elsker narkose!! :)
Haha.. Synes det er så deilig når du kjenner at du blir fjern og sovner!

Aldri hatt noen bivirkninger av noe slag, bare vært litt trøtt i tryne i ca 20 minutter etter at jeg våknet! Ikke noe kvalm eller noe.. :)

jeg tok mandlene i voksen alder - narkosen gikk kjempe fint...følte jeg hadde sovet i 5 min eller noe... ingen komplikasjoner[:)]

var i narkose januar 09 pga en tanntrekking som ikke gikk som den skulle... dette gikk også veldig bra... prøvde å telle fra 10... men jeg fikk nesten ikke startet en gang før jeg sov[:D]

LYKKE TIL[:)]

ORIGINAL: AB

Har hatt både kort og lang. Sov godt under begge og merka ingenting[:)] Kom meg fort etter den korte og ingen bivirkninger. Brukte litt lenger tid etter den lange. Var søvning lenger og litt susete, men ikke noe annet enn vondt fra selve operasjonen.
De lar deg bruke så lang tid du trenger på å komme deg er hvertfall min erfaring[:)]

Kan signere alt her. Jeg våknet faktisk når jeg tok mandlene, men det husker ikke jeg. Legene sa jeg åpnet øynene, smilte og sovnet igjen.

Back
Topp