FrkAK
Betatt av forumet
Jeg måtte det en liten periode, men så gikk det over til bare melk. Noen ganger kakao nå som det har blitt kaldt uteJeg måå ha sjokolademelk hver dag. Føler meg litt barnslig, men deilig å skylde på cravings![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg måtte det en liten periode, men så gikk det over til bare melk. Noen ganger kakao nå som det har blitt kaldt uteJeg måå ha sjokolademelk hver dag. Føler meg litt barnslig, men deilig å skylde på cravings![]()
Oscar Sylte <3 er du en møring?Vis vedlegget 141286
Denne :-D
Jeg måtte det en liten periode, men så gikk det over til bare melk. Noen ganger kakao nå som det har blitt kaldt ute![]()
Næh, er fra toten/GjøvikOscar Sylte <3 er du en møring?![]()
Drikker masse melk pga halsbrann også, siden det er det eneste som funker på meg :-/Håper jeg også går over til bare melk snartNå tror jeg at jeg må ta meg en kakao..
![]()
Selger de Oscar Sylte der? Trodde det var en møre og Romsdal drikkNæh, er fra toten/Gjøvik![]()
Ja, de har hatt i hvertfallSelger de Oscar Sylte der? Trodde det var en møre og Romsdal drikk![]()
Husker i Bergen at de hadde Perle og Bruse som prøvde seg på pære og ananas brus, den smakte ikke det sammeJa, de har hatt i hvertfallJeg bor fortiden i Oslo og da får man kjøpt det på DelideLuca
![]()
Jeg måtte det en liten periode, men så gikk det over til bare melk. Noen ganger kakao nå som det har blitt kaldt ute![]()
Har ikke sett dem, men skal teste dem om jeg finner dem! :-D har bare pære og ananas her som jeg har sett.Husker i Bergen at de hadde Perle og Bruse som prøvde seg på pære og ananas brus, den smakte ikke det sammevar ikke like god. Oscar Sylte har forresten fått to økologiske også nå, hylleblomst og bringebær. Om de selger det, å er de høyst anbefalt! Smaker namnam
![]()