Dilla

Jeg blir lykkelig av klementiner. Kalde klementiner. Så de må plukkes rett fra kjøleskapet :joyful:

Ellers er solo, surt godteri og farris med smak også velkomment. Selv om jeg prøver å unngå for mye av de to første :happy:

Har ikke fått dilla enda, sist var det appelsiner, kiwi og generelt syrlige ting :)

Håper jeg får dilla snart, lei av å ikke ha matlyst. Spyr I det minste mindre da og klarer endelig spise brødskive med leverpostei. Men middag er æsj :(

Må si at det jammen meg var mange sunne "diller" her! Selv har jeg egentlig ikke fått dilla på noe spec, sån at jeg det er noe jeg vil eller må ha hele tiden, men kan derimot plutselig komme å tenke på ting jeg ikke spist på... vet ikke hvor lenge, og da MÅ jeg ha det. Siste var arme riddere, det var såå digg :D
Drikke oboy samt forskjellige frukostblandinger er også noen "fiks ideer". Tror det dukker opp mye fra barndommen haha

Jeg har fått helt dilla på lukta på et duftlys på badet... MÅ liksom stikke nesa borti det hver gang jeg er innom :hilarious:

Varmt brød med med smør som smelter og gulost. Grønnsaker, fisk og kjøttpålegg holder jeg meg langt unna! Fysj!

Ikke så mye diller, mer avsmak :p

Greier ikke spise Jarlsberg lenger, nå går det i norvegia :p

Ikke lyst på noe, brekker meg av tanken på mat. Til og med Sjokolade har jeg ikke lyst på, DA er det gale da:p

Jeg har fått dilla på M Peanøtt (y)
De hjelper litt på kvalmen av en eller annen grunn...

Jeg har faktisk fått skikkelig avsmak på noe jeg vanligvis elsker, nemlig kjøtt! Jeg spiser omtrent bare tilbehør for tiden :p

Back
Topp