Dilla

Vann. Jeg drikker masse kalt vann for tiden <3 bare elsker det! Velger heller kalt vann fra springen enn cola :happy093.

Heller litt omvendt dille :p jeg er egentlig en søtmoms, men nå har jeg ikke lyst på noe snop egentlig... ikke sjokolade heller :) men salt pottis er litt bedre enn vanlig kanskje:)

Jeg har forandra helt diett. Ting jeg spiste hver dag før smaker ikke lengre. Jeg har ikke dilla på noe, men noen ting synes jeg byr meg mindre i mot enn andre ting. Middag er æsj, varm prosessert kjøtt, alt fra pølser, karbonader æsj! Haha.

Frukt er lett å få ned, og fruktsalat er godt med yoghurt. Går mest i banan, eple, klementiner. Avokado går også ned. Men spiser mest fordi jeg vet det er sunt. Grøt og Granola er ok... Masse vann. Jeg drakk veldig lite reint vann før, men nå drikker jeg masse. Gikk mest i cola og saft... Iskaldt vann er å foretrekke!

Popcorn er godt, sjokolade, æsj. Tenke seg til?!

Haha, kroppen er rar. Jeg har aldri slitt med matvegring før, men nå må jeg manne meg opp før hvert måltid. Og spise MÅ jeg, hele tiden, ellers blir kvalmen mye verre.

Er ellers ikke glad i godteri, men nå kunne jeg spist det hele dagen :joyful: Begrenser meg til noen drops, de varer litt. Må også da si at jeg ikke har vært kvalm i det hele tatt til nå, kunne gjerne spist sjokolade til frokost.

Suuuurt smågodt! Jeg er vanligvis sjokoladefan, men ikke nå, fysj! Klementiner, grønne epler, banan yoghurt, kneipbrød <- mååå være kneip! Med løvtynn skinke og majones, mmmm! <3 jordbær litago, halleluja! Hahaha

Sliter litt med hva jeg skal få i meg jeg faktisk...ingen ting som frister. I går kveld ble det kun stekt kjøttdeig og ris :( så stusselig! Også går det jo noen kopper med ingefær da...selv om det kunne jeg godt sluppet...

Back
Topp