Dilla på....

Mat generelt. Alt går ned i store mengder! Gjerne friske ting (frukt osv), men generelt alt av mat er hjertelig velkommen for å holde kvalmen unna.

Frukt, og da gjerne i flytende form som smoothie eller juice. Også frister det veldig med knekkebrød med brunost [emoji23]

Er så kvalm at alt av kjøtt er uaktuelt, så brødmat ... pasta, potet.. hurra for vekta [emoji33]

Mat. :p

Øl!!!!:D
Sånn var det en periode forrige svangerskap, og nå er det igang igjen. Er så tørst men har ikke lyst på vann og ikke på noe søtt, så det er liksom bare øl som frister.

Drikker selvfølgelig alkoholfri øl.:cool14
Haha, forrige svangerskap så hadde jeg så syyykt lyst på cigarillos [emoji23][emoji23][emoji23]

Jeg har ingen diller nå tror jeg. Eller, en dag kan jeg spise 30 klementiner (fikk helt latterlig vondt i magen, anbefales ikke!), den neste har jeg sååååå lyst på is. Lar lystene styre litt nå, tror det hjelper litt på kvalmen å spise ting som jeg lyster på.

Sist svangerskap: chips og hamburger [emoji23] til nå har jeg dilla på smoothie! Alle typer. Hele dagen. [emoji85]

appelsinjuice og klementiner og drømmer om pizza hwle tiden men når jeg spiser det er d ikke godt

Back
Topp