Dilla på noe??

oggi sin

Gift med forumet
Jeg drikker utrolig mye cola om dagen. akkurat som at jeg bare må ha svart drikke[;)] huff, man skal jo ikke drikke så mye cola å sånn har jeg lest, men klarer ikke holde meg[8|] må ha, bare må ha det[;)] flere som har dilla?

Nei, har vel ikke fått dilla på noe spesielt enda iallefall.
 Er jo derimot grusomt sulten hele tiden, så har lyst på det meste! Idag har jeg veldig lyst på chips....åååå...det hadde vært godt det!

fått mindre lyst på søtt, spiser ikke av godteskålen om det står på bordet en gang, merkelig til å være meg... Hatt dilla på spekeskinke og oliven før jeg ble gravid..men avtatt nå...

jeg har dilla på appelsinjusice jeg,kan drikke 1 L  om dagen[:-] er joooo såååå godt:) 

paprika potetgull!!!

har ikke dilla på noenting, er for det meste kvalm egentlig... ingenting som frister. mat med fett og godteri kan jeg bare glemme. helst bare tørr mat. gleder meg til jeg er 12uker og dette går over[:)]

Ikke noe spes jeg har dilla på. Men enkelte ting byr meg imot, den ene dagen har jeg lyst på stekt egg og dagen etter blir jeg kvalm av tanken på det. Hadde kjempe lyst på wok med biffkjøtt igår, så skulle ha det til middag i dag. Biff i dag er det siste jeg har lyst på, godt det finnes søndagsåpne kiwi butikker, hvis ikke hadde jeg hatt store problemer nå[;)]

det må ver vatn.......[:D]
ellers et ej alt om dagen,foooooooole svolten[:o]

mat generellt egentlig[;)] propper innpå[:D]

Jeg har lagt om mat stilen min helt fullstendig. Jeg pleide å være den som stappet i meg MASSE snop og chips og cola hele dagen lang, og litt mat, men nå er det heeelt fullstenig omvendt, jeg skal bare ha sunn mat, og cola smaker ikke noe godt mere.. 

her har eg fått dilla på mango det e så godt kan ete opp te 4 om dagen:) e ikkje så gla i det søte lengre men salt chips liker eg veldi godt

Ikke spessielt lyst på noe ennå.. Men når jeg ikke er kvalm kan jeg stappe i meg både masse mat og godis! Blir fort kvalm igjen da jaa.. Hahah!

Har forrestn hørt at for mye brusdrikking kan gi barna kolikk.. Ikke vet jeg men, hørt er hørt [;)]

ORIGINAL: Turkisdilla

ikke lyst på godis + ømme pupper - kvalm = gutt?? har jeg hørt... noen som vet..

Mamma var så kvalm da hun gikk med meg at hun ikke greide å se på folk engang. Hun greide kun å sitte rett opp og ned på nedsiden av huset og se utover havet. og jeg ble jente, så skkurat den myten om at kvalme er gutt tro jeg ikke noe særlig på:P Om jeg da ikke forandre kjønn iløpet denb siste mnd jeg lå i magen hennes:P

ikke lyst på godis + ømme pupper - kvalm = gutt?? har jeg hørt... noen som vet..

stemte på meg sist , og tror det er gutt denne gangen også har det på samme måte[:D]

ORIGINAL: exene

Mamma var så kvalm da hun gikk med meg at hun ikke greide å se på folk engang. Hun greide kun å sitte rett opp og ned på nedsiden av huset og se utover havet. og jeg ble jente, så skkurat den myten om at kvalme er gutt tro jeg ikke noe særlig på:P Om jeg da ikke forandre kjønn iløpet denb siste mnd jeg lå i magen hennes:P

Det står minus kvalm, hehe

min mor var døds kvalm med min lillebror og litt kvalm med min lillesøster , så det kan jo være begge deler

samme med venninen min som led av ekstrem svangeskapskvalme ble innlagt med nr 1 og spydd i 9 månder, var gutt og nr 2 som var jente var hun "kun " kvalm i 4-5 månder

ORIGINAL: Cathrine_86

Ikke spessielt lyst på noe ennå.. Men når jeg ikke er kvalm kan jeg stappe i meg både masse mat og godis! Blir fort kvalm igjen da jaa.. Hahah!

Har forrestn hørt at for mye brusdrikking kan gi barna kolikk.. Ikke vet jeg men, hørt er hørt [;)]

Drakk rikelig med brus sist jeg var gravid og npr jeg ammet ikke noe kolikk, var litt forsiktig med Cola når jeg var gravid og ammet , man kan drikke 1 likter cola om dagen, men bør være mindre pga masse sukker og kofin[:)]

Back
Topp