Dilla på noe??

ORIGINAL: BrittKari

jeg har dilla på appelsinjusice jeg,kan drikke 1 L  om dagen[:-] er joooo såååå godt:) 

Lucky you!!! Jeg blir KVAAAALM av det naa jeg, og jeg som ELSKER det, sukk...

Ellers har jeg faatt dilla paa salat.
- Hjertesalat
- Kidneybonner
- Kikerter
- Pinjekjerner
- Tomat
- Agurk
- *Noen ganger egg
- PAAAASTA!!!
- Ananas
- Kurtonger

Er veggis, saa har ikke kjott i.
Ooooh heaven! <3

Ellers har jeg ogsaa mindre og mindre lyst paa sote ting. Drikker myyye vann da. Drikkeflaska er aldri langt unna. Og saa er jeg konstant sulten, men holder meg til faste maltider da. Sukk...

Vann... Det er godt det![:D] Det er vel det eneste, men det er mer ting jeg ikke har lyst på, som godteri å sånn!
Å egg [:'(] +++ Blir kvalm bare av tanken.

Jeg har ikke dilla på noen bestemt. Men plutselig kommer en lyst på f.eks snap`n crackle (hvis dere vet hva det er) og da må jeg bare ha det. ..  det samme gjelder middagsting :)

Epler! Det er godt det. Er jo epletid også nå, så de er ekstra gode. Ellers vil jeg gjerne ha middagsmat, samt sånne sure skumgodteri. Passer imidlertid vekta og unngår sukker generelt, så da må jeg holde meg hard på sistnevnte..

ORIGINAL: Nnem

Ikke helt. Men har lyst på salt mat.

Samme her!! Og er tørst[:)]

ORIGINAL: Væren*85

Jeg har ikke dilla på noen bestemt. Men plutselig kommer en lyst på f.eks snap`n crackle (hvis dere vet hva det er) og da må jeg bare ha det. ..  det samme gjelder middagsting :)

nam nam nam,, å det vil jeg ha dilla på.. heheh dyrt og søtt da...

ORIGINAL: PippiLottis

ORIGINAL: exene

ORIGINAL: Turkisdilla

ikke lyst på godis + ømme pupper - kvalm = gutt?? har jeg hørt... noen som vet..

Mamma var så kvalm da hun gikk med meg at hun ikke greide å se på folk engang. Hun greide kun å sitte rett opp og ned på nedsiden av huset og se utover havet. og jeg ble jente, så skkurat den myten om at kvalme er gutt tro jeg ikke noe særlig på:P Om jeg da ikke forandre kjønn iløpet denb siste mnd jeg lå i magen hennes:P

Det står minus kvalm, hehe

min mor var døds kvalm med min lillebror og litt kvalm med min lillesøster , så det kan jo være begge deler

samme med venninen min som led av ekstrem svangeskapskvalme ble innlagt med nr 1 og spydd i 9 månder, var gutt og nr 2 som var jente var hun "kun " kvalm i 4-5 månder

jepp, minus kvalme;)... Hemm. tror det er så mye som blir sagt... blir tullerusk av å tyde syptomer og kjærringråd..   Litt gøy også da.. [:D] har null følelse av hva det er selv..en dag jente en dag gutt..

Hæææ? kan brus drikking gi barna kolikk? Herregud jeg drikker jo ikke anna[:'(] oi oi, da er det jaggu på tide å ta seg sammen[&:] noen som vet noe mere om detta??[8|] blei bekymra her nå...

Har hørt at kolikk går i familier, min far hadde kolikk og jeg hadde kolikk.. så jeg får vel ett kolikk barn jeg også[&:] DET blir mye skriking det..

I dag fikk jeg virkelig dilla! Så ilel at jeg måtte sykle til butikken og handle inn! KÅLRABISTAPPE! Seriøst, jeg MÅ ha det! Og merkelig nok...dagene før jeg fant ut at jeg var gravid så hadde jeg sinnsykt lyst på kålrabistappe og kålstuing. SAMMEN! Nå putrer det i kasserollen og det er som jul og påske på èn gang her! hahaha

ORIGINAL: Lindus82

Nei, har vel ikke fått dilla på noe spesielt enda iallefall.
Er jo derimot grusomt sulten hele tiden, så har lyst på det meste! Idag har jeg veldig lyst på chips....åååå...det hadde vært godt det!

Akkurat det samme som meg, kunne spist 2 middager etter hverandre uten problem.

Jeg er forferdelig kvalm.. Lever av brødmat, bananer og farris om dagen. MÅ ha bananer [;)]  Er egentlig altfor glad i søte ting, men orker ikke tanken på søtsaker eller brus/saft nå f.eks. Uu..

Jeg har fått forferdelig dårlig matlyst etter uke 6, blir kvalm av tanken på all brødmat og varmmat, det eneste som frister er appelsinjuice, frukt og grønnsaker - spesielt epler og appelsiner!! namnam! Så det jeg spiser er i alle fall sunt, men tror kanskje jeg får i meg litt for lite normalkost! Her må det skjerpes :)

Av og til får jeg plutselig lyst på noe, f eks karamellpudding med karamellsaus, samboeren min måtte kjøre på butikken å kjøpe til meg, og en dag fikk jeg plutselig lyst på loff med smør på.

Klarer heller ikke drikke vann... Må helst ha Farris (kullsyre vann), dersom jeg skal ha vanlig vann må det være iskaldt, med isbiter og gjerne en sitronskive:)

Back
Topp