Dilemma:

Snurre

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Skal jeg stå eller sitte på jobb. Kjenner både murring ifht bekkenløsing v symfysen og småmurring bak i bekkenet som ligner begynnende låsning igjen.
Gå og stå mest mulig for å prøve å bevege meg nok til at det ikke låses og ta vondten i symfysen?
Eller sitte i ro for symfysen og risikere at det låses?

1. Mann skal bli storebror

Hos meg hjelper det å plassere beina litt fra hverandre og bøye meg over et bord. Så vugger jeg litt fra side til side for så å gå nermere bakken på samme vis. Mykner opp og løsner ganske bra for meg på det viset, kan være verdt et forsøk? Nå vet jeg ikke hvordan det er for deg selvsagt :)

<3 29.12.14 <3

Et eller annet sted leste jeg at som gravid bør man heller sitte enn å stå, og heller ligge enn å sitte... Kan det ha vært et av nyhetsbrevene fra babyverden? Men det er jo et veldig generelt råd, kanskje du bare må prøve deg frem?

Sent from my iPhone using BV Forum

Først ville jeg ha funnet ut on det er bekkenløsning eller låsning for det er forskjell på hbordan ms

"lurerfæltpåhvorfordetersåviktigåviteatjegtasterframobilen"

Prøver igjen siden jeg bomma og trykka send....
Det er forskjell på hvordan du skal forholde deg til løsning og låsning. Jeg trodde jeg hadde løsning men det er låsning og da skal jeg heller gå enn å sitte og aller helst i ulendt terreng.

"lurerfæltpåhvorfordetersåviktigåviteatjegtasterframobilen"

Symfysen merker jeg at er løsning, for den blir ømmere m mer belastning. Bak er det mest ruskete enda. Ikke låst, men tror jeg får forvasler. Prøver nok å bytte litt på de neste dagene, og tøye hofteleddsbøyerne mye.

1. Mann skal bli storebror

Back
Topp