Er to år siden bruddet nå og jeg og eksen min har ungene femti femti. Han er velsig bestemt og hissig. Når d er hans uker får jeg ikke lov å komme på sønnen min sin fotball trening og kamp. Han truet meg dersom jeg gjor d. Nå er d fotball turnering i morgen og både jeg og resten av familien min vil komme å se på sønnen min. Men jeg vet ikke om jeg tør. Er redd han vi klikke og at d lille samarbeidet vi har vil rakne enda mer. Samtidig har han vell ikke rett til å nekte meg å være noen som helst plass? Jeg har vell rett på å komme å se på når gutten min spiller kamp? Vet at han hadde syntes d var kjekt dersom vi alle var å såg på han. Jeg er også redd for at dersom jeg ringer å spør eksen min om dagen imorgen at jeg tenker å komme så vil han nekte gutten min å delta på kampen og finne på noe annen med han. Og gutten har snakket om denne turneringen lenge så vet han hadde blitt velsig lei seg då. Så hva skal jeg gjøre? Hvor lenge skal eksen få bestemme hvor jeg skal være ? Jeg har jo all rett til å se på denne kampen jeg også?