Dikt

pebbles

Gift med forumet
Denne tråden er dedikert til vår store poet GODHJERTA! Jeg drar i gang med et dikt som jeg liker veldig godt: "Et hjerte kan slå, et hjerte kan briste, en venn kan du få, en venn kan du miste. Men i mitt hjerte er du gjemt, for en så syk jævel som deg blir aldri glemt!"

Har du flere du da Godhjerta?

hehehe***Ikke så verst du heller, pebbles[:)]Til å dikte mener jeg. Kanskje du og Godhjerta kunne gitt ut en poesi bok sammen!
Hadde nok blitt en slager[:D]

"Carpe diem!

Himmelen, solen, latter og gråt.
Vi er alle i samme båt.
Venner,og venner, og venner min venn.
Du lever i dag og aldri igjen...
Du er deg selv, glem ikke det,
og hver er sin lykkes smed...
Gjør som du vil, og ikke som andre...
Søk etter veien du selv vil vandre...
Livet er vakkert, bruk det i dag.
Skrik ut din glede, må du så klag...
Kjenn på din lykke,
glem disiplin...

Carpe diem, dagen er din[:)]"

Dæven så dyp du er da Sollise! Fikk nesten en tåre i øyekroken jeg! Denne fikk jeg av mannen min: "Når kortidsminnet svikter og gebisset er satt inn, skal vi to med hver vår rullator gå sammen til kveldsmat med muntre sinn. Om dager og navn ei huskes, og maten havner på vegg og i glass, skal vi to på gamlehjemmet ta en vennskapspils mot personalet i trass!" Ikke så bra klang, men bra innhold da!

Applaus til dere altså!!!!!

Synes begge var skikkelig bra jeg!!!
Jeg har ikke laget "Carpe diem" selv, men synes den var skikkelig fin... Og tenkte ettersom dere
fjåset så fælt her,så måtta a mor komme med noe som var litt mer dypt og alvorlig... hehehe[:D]
-ja, det var jeg den rette til å si liksom... Det var ironi....
Men denne har jeg skrevet selv nå:

Tittentei,Kolargol,hekser og store troll...
Albert Åberg uten hår, Askepott med store lår...
-fulle av lymfeknuter, har dere hørt at Labbetuss super?!?
Pompel og Pilt har flytta av sted, kanskje de har en fraggel tatt med?
Men gorgene de blei ikke med, for skraphaugen lukter, så de alle la seg rett ned...
I Portveien 2 skal vi bygge og bo, men hvor i huleste er sjiraffen mån tro?!

Atte katte noa, og lekestue, her sitter jeg og dikter om barne tv og klør meg i hue...

sååååå utrolig poetiske folk er her, det må jeg si.......
hehehe, ler meg skakk...
nå har jeg ledd så mye at jeg ikke får sove på en stund!
den første du skrev pebbles var så bra at jeg måtte sende den til eksen....men han tok den dessverre like poetisk som oss!!
hehe..[:D]

Yes!!! Jeg takker og bukker!!!

Samboeren snorker, at han orker!?!
Å sove på en fredagskveld,
når man egentlig kunne vært ute på byen og gjort litt sprell!!!
Men jeg liker meg best foran forumet med dere,Godhjerta,pebbles,lisa med flere...
Vi venter alle på at en liten en skal dukke opp, med eller uten snopp!
Det spiller ingen rolle, bare vi prøvere snart i ovnen får en bolle!
Så blir det eggerøre, og vi kan smile fra øre til øre[:D][:D][:D]

Tøft at du sendte den til eksen!! Det fortjente han, og til han var den ikke ment som tull! He he. Må si at Sollise også viser talenter som poet, kanskje vi blir berømte en dag!

så flink du er sollise.....dette var virkelig rørende altsa.....[:D]

Jeg er sååå imponert over alle poetene [:D][:D][:D] Kanskje dere burde slå dere sammen og gi ut "Hormonbombenes Diktsamling" [:D][:D][:D]

Ja, det skal du se, at vi blir berømte.... Da kan pseudene være nicknavnene våre...

Tenk å ha bryster som Samantha Fox!
-Nei,da vil jeg heller være flat som Courtney cox[;)]
Gla jeg ikke er rik som Paris Hilton, for da hadde jeg drukket bort milten[&:]
Kjekke mannebein som Brad Pitt og co, er velkommen hit, for da stenger jeg samboern inne på do[:D]
Stakkars Britney som har en samboer som virker så tett, Kristey Ally ser ut til å ha spist seg skikkelig mett...[&:]
Godt å ikke være skuespiler eller popartist, men allikevel så perfekt og bra, hahaha[:D][:D][:D]

Så flink du er Sollise![:D][:D]

Så bra skrevet, Godhjerta!... Kjempe fint...[:)]
Ja, det var en bra tittel på bok det[;)]

haha, dere får 1 til å lee på smilebåndet. magen rister her, hehe[:D] så bra

Du får holde på puppene når du ler Maysen, ellers blir det milkshake![:D]

dere er kjempe flinke, helt utrolig!
skulle ønske jeg hadde det talentet selv....men, nei! er ikke så heldig og begavet her i gården[:D]

bra dere er her jenter...som livner opp oss andre litt[:D][:D]

*hehehe**gapskratter*[:D][:D][:D]Den kommentaren var bra, pebbles...
Passe litt på den lille, så den ikke stjeler tankene dine maysen.,.. Kanskje
det snart kommer ut en liten poet...
Det første du hører før navlestrengen er klippa, er masse fine dikt og greier...
Det hadde vært noe det[;)]

Men det er vel så viktig å ha publikum, ellers har det lite for seg å proklamere dikt! Så her er alle like viktige millemax!

ja det skal jeg gjøre pebbles[:D], det hadde vært noe det, hihi[:D] den diktsamlinga skal jeg kjøpe[;)]

Back
Topp