Dikt

morsomt dette her [:D] hvor er du fra, godhjerta. har vært trøtt ei stund jeg nå, men får ikke til å forlate forumet

Skal du legge deg????? Ja, du må vel sove for 2 snart de... rart det der... Man må liksom tisse for 2, spy for 2, sove for 2, spise for 2 osv osv...

I natt skal alle drømme søtt,
om barnet som kommer, eller det som er født...
Da vil man fylles med både glede og varme,
og våkne opp i morgen med godhet, og ikke harme....

Legge deg alt nå? Klokka er da bare 1 på natta! Uff, om 12 timer har jeg visning, burde vel komme meg i seng jeg å. Mye som skal ordnes før det strømmer til folk (forhåpenligvis da!)

Er det visning i morgen??? Så spennende! Jeg kommer! Kjøper usett!!![:)]
Men har dere fått sett på den gården da pebbles?

Forresten, fra det ene til det andre, har du brukt hostesaft denne måneden?

klare itj å tenk nå mer i dag, minj kanj du vær trønder da tru[:D]

Ja visning i morgen kl ett. Fint at du kjøper det, da kan jeg egentlig bare avlyse visningen nå med en gang! Har ikke sett småbruket, får prøve å gjøre det til uka. Ja jeg har brukt hostesaft denne mnd. Reine spørretimen dette![:D]

ORIGINAL: Godhjerta

Maysen: Æ e norrmainn, født i sværje, dajnmark e mitt fedrelaind.
Snakke russisk som en jøde, skjønt æ e en ængelskmainn. [;)] Korr du trur æ e i fra da?

Har hele tiden trodd du var i fra Oslo jeg Godhjerta. Vet ikke hvor jeg har det i fra men.... Oslo eller Trondheim, det spiller vel ingen rolle. Er jo bare en sykkeltur i mellom det jo!

ja, her må du svare for deg!!! Lurer på omdet virkelig er noe i denna hostesafta jeg... Liksom litt rart også da, siden den virker som å ha positiv effekt på flere... Tok du den i mange dager?
Lykke til med visninga i morgen, pebbles[;)] Vi får håpe naboen vet å holde seg bak gardina da...

Ja,jeg å har faktisk innbilt meg at Godhjerta er fra hovedstaden... Men du sykler kanskje ofte til Oslo? Så det er derfor???[8|]
Du å, pebbles, du har vel en del turer frem og tilbake fra hjemmet og Trondheim, var der ikke slik å forstå?

Hvor får du alt fra????[:D]

ORIGINAL: sollise

ja, her må du svare for deg!!! Lurer på omdet virkelig er noe i denna hostesafta jeg... Liksom litt rart også da, siden den virker som å ha positiv effekt på flere... Tok du den i mange dager?
Lykke til med visninga i morgen, pebbles[;)] Vi får håpe naboen vet å holde seg bak gardina da...

Ja hvis de som kommer på visning får se naboen kjøper de vel ikke huset! Uff nei nå skal jeg gi meg, han er sikkert kjekk og grei han! Jeg tror det er noe i den hostesafta jeg da. Har du lest det nemi_137 skrev av en bok? Jeg startet med den dagen etter siste mens, og tok den i litt over en uke. Bare for å være sikker.

ORIGINAL: sollise

Ja,jeg å har faktisk innbilt meg at Godhjerta er fra hovedstaden... Men du sykler kanskje ofte til Oslo? Så det er derfor???[8|]
Du å, pebbles, du har vel en del turer frem og tilbake fra hjemmet og Trondheim, var der ikke slik å forstå?

Hvor får du alt fra????[:D]

Ja jeg sykler om Tondheim hver dag når jeg skal på jobb, bare for å få litt trim! Nå lo jeg så høyt at gubben skvatt! Han bare snudde seg på sofaen, tror kanskje han tar en liten dupp til der jeg gitt!

sykkeltur for dæm som tru dæm æ spræk[:D]

hahaha*gapskratter*[:D][:D][:D] Ja,du gjør vel det, pebbles[:)] Fin tur det, ikke
for lang heller liksom, akkurat passe...
Jeg også sitter her og ler høyt for meg selv, men samboeren snorker, så han hører ikke meg en gang. Begynt med det nå i det siste... Men lurer på om det kommer samtidig med alderstillegget?!?! Brystkassa har nemlig detti litt nedover kan du si..., og ligger nå som et pent belte rundt livet...

haha, den va go[:D]

no tar e kveld e. go natt damer og sov godt.[:D] snakkes sikkert i mårra

Det er en akkurat passe tur på ca 80 mil, greit det før jeg skal på jobb! Blir fresh av litt vind i ansiktet! Hvor gammel er samboeren din, som har fått alderstilegg? Mannen min er 32, men ser ut som han er 22! Sikkert all den Doggy Stylen vi kjører som gjør han så ung...[:D][:D]

Sov godt Maysen og lille babyen i magen (som har fått rista seg i kveld!)

Natta,maysen...
Samboeren min er 27 vintre....[:)] Ja, jeg får vel begynne
å kjøre med doggystyle igjen jeg å, så vi får brystkassa opp igjen[;)]

Ja, godt å få tankene på litt andre ting, Godhjerta[:D]
Natta til dere alle sammen, snakkes snart igjen[:D]

Men maysen, er du oppe enda+

Back
Topp