Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Æ elsker dette forumet!![:D] Dokker e god! [:D] Æ må bare beklage skrivinga mi. Har flytta fra Finland direkte til finnmark, så æ kan bare Finnmark dialekt og e ikke så flink med det heller
Æ klarer å vente litt til, omså det føles at tiden flyter så sakte.
Æ klarer å vente litt til, omså det her venting tar livet av mæ.
Æ klarer å vente litt til, omså æ bli så trist.
Æ klarer å vente litt til, fordi æ vet, når den kommer så oppfyller den alle forventininga...
og litt til som æ ikke vet...
Fantastisk hvor mange skjulte talenter det er her! Er mektig imponert over dere! Jeg logga meg av i går kveld (natt) uten å si god natt, fordi det kom sånn error greier igjen. Jeg tok det som et tegn fra oven om at nå var det sengetid! Derfor sier jeg det nå: GOD NATT ALLE SAMMEN!
Heh,heh...[:D] Ikke verst. Når æ traff mannen min på en byggeplass, så skulle han imponere mæ med fisk. Han hadde gått til noen finske snekkere og spurt ka fint han kunne si til mæ, dem hadde lært han en setning og da kommer han til mæ, ser veldig bli ut og sier :" kyrpä se seisoo ja pillu se nauraa." (på norsk.: kuken står og vitta flirer) Æ ble helt stum og MEGA RØD!! Han sjønte med engang at nu hadde han dumma seg ut. Det ble bare kaos og rot... Men han klarte å gjøre det godt igen!![:D]
Ja, det var den eggløsninga da... Jeg har ikke positiv el test nå, men kan kanskje knekke et egg og bruke eggehvite
??? Det var lurt! Leste nemlig etsted at man kan bruke eggehvite som glidemiddel, men
jeg bruker det som eggløsning[:)][:)]
Ups"""-det tenkte jeg ikke på....Litt kjedelig å kle en liten, gul kylling med sparkebukse, og
blondelue liksom... Trenger jo ikke så stort stellebord (har litt lite bad serru) og seng da....[:D]
Ja du som bor i telt har vel ikke så god plass vil jeg tro. Sånn sett greit å få en kylling, kan bare sette den i bur når du vil ha litt fri! Kylling med sparkebukse og blondelue er vel kult, men det må være rosa da!
Ja, ellers blir det jo en svenskekylling,-hvis jeg bruker blått!!!!
Ja, er i grunnen en helt passe størrelse på babyen min det. Så får vi plass i teltet
begge 2[:D][:D]
Men hva sierjeg nårfolk spør; Hvem er denne lik da??? Er det mamman eller pappan sin??? Eh...
Ha ha, bor du alene i teltet ditt? Samboern da, sover han under åpen himmel? Eller må han sykle for å holde strømmen i gang så du får sittet på nettet? Hvis folk spør hvem kyllingen ligner på kan du jo bare si at h*n ligner på postmannen! Svenskekylling vil vi ikke ha, de er sikkert fulle av salmonella og fugleinfluensa og anna svineri!