Digital test

Rainbow87

Betatt av forumet
Skal ta digital test imorgen. Om min første dag i siste mens var 1 april, hva står på testen min imorgen da? :) aner som nevnt ikke siste mens pga svært ustabilt og tok en enkel test igår ettermiddag som ble sterkt kryss med engang jeg tissa.

om du hadde første dag i siste mens 1.4 og har normal sykluslengde med el altså ca to uker etter at mensen starter, så er du da 6+ nå (jeg er ca der og er 6+1)

Den digitale går ikke lenger enn til 3+ (som er 5+ siden den regner fra el) så du bør egentlig antakelig få det uansett, evt 2-3 dersom du utvikler hcg sent eller har lenger syklus/senere el enn jeg først antok

Gravid 2-3
Men idag kommer d brunt slim så da er d vell over..

Gravid 2-3
Men idag kommer d brunt slim så da er d vell over..

Det trenger ikke å være over. Litt brunt slim er normalt :) Litt blødninger er også normalt. Men ikke mye blødninger og smerte, da er det fint kontakte legen for en undersøkelse. Sender deg en klem <3

Last edited:
Det trenger ikke å være over. Litt brunt slim er normalt :) Litt blødninger er også normalt. Men ikke mye blødninger og smerte, da er det fint kontakte legen for en undersøkelse. Sender deg en klem <3
takk :) har jo vært gravid to ganger før med blødninger / slim og har to velskapte fine barn! Men føler noe ikke stemmer. Men er alltid bekymra da :D og har vært mye bekymra i mine tidligere svangerskap

takk :) har jo vært gravid to ganger før med blødninger / slim og har to velskapte fine barn! Men føler noe ikke stemmer. Men er alltid bekymra da :D og har vært mye bekymra i mine tidligere svangerskap

Forstår du er bekymret. Blod føles ikke greit. Men om du er mye bekymra så ville jeg bestilt en tidlig ul:) Så du kan senke skuldrene bittelitt:)

Er det mye blod eller smerter?

Det er ingenting blod. Kun en liten dose brunt slim i bindet. Ingen smerter. Trodde jeg begynte å Blø isted men var slim.

Opplevde det samme for rundt en uke siden. Rosa utflod ved et tørk. Sikkert ingenting å bekymre seg over så lenge det ikke tar seg opp :)

Er ikke kommet mer. Får bare vente i spenning :) har Olve på 6 år og Thea på 1,5 år fra før :D hvilke navn på 4 bokstaver sjans dere passer til Olve (uttales Ålve) og Thea? Må tenke på noe annet! Hehe

Skal ikke du på ul på fredag? Da vil du jo kunne få et svar da tenker jeg
Så lenge det ikke kommer mer så er jo det et bra tegn ;)

Ikke kommet mer enn d lille idag tidlig. :)

Jeg hadde selv brunrosa spotting for ei uke siden.. så var jeg på tidlig ultralyd i går og fikk se en liten krabat med et bankende hjerte ;) jeg og følte at noe var galt, for var sånn min s.a. som jeg hadde i oktober begynte.. mistet symptomer osv.. men nå er de tilbake igjen :D glad for det, unntatt kvalmen da, den er litt plagsom.. :p går nok helt fint skal du se ;) :)! Klem til deg <3

Takk for god kommentar søte :)

Er ikke kommet mer. Får bare vente i spenning :) har Olve på 6 år og Thea på 1,5 år fra før :D hvilke navn på 4 bokstaver sjans dere passer til Olve (uttales Ålve) og Thea? Må tenke på noe annet! Hehe
Anna, Maja, Tage,

Back
Topp