Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gravid 2-3
Men idag kommer d brunt slim så da er d vell over..
takkDet trenger ikke å være over. Litt brunt slim er normaltLitt blødninger er også normalt. Men ikke mye blødninger og smerte, da er det fint kontakte legen for en undersøkelse. Sender deg en klem <3
takkhar jo vært gravid to ganger før med blødninger / slim og har to velskapte fine barn! Men føler noe ikke stemmer. Men er alltid bekymra da
og har vært mye bekymra i mine tidligere svangerskap
Jeg hadde selv brunrosa spotting for ei uke siden.. så var jeg på tidlig ultralyd i går og fikk se en liten krabat med et bankende hjertetakkhar jo vært gravid to ganger før med blødninger / slim og har to velskapte fine barn! Men føler noe ikke stemmer. Men er alltid bekymra da
og har vært mye bekymra i mine tidligere svangerskap
Leah og TheoEr ikke kommet mer. Får bare vente i spenninghar Olve på 6 år og Thea på 1,5 år fra før
hvilke navn på 4 bokstaver sjans dere passer til Olve (uttales Ålve) og Thea? Må tenke på noe annet! Hehe
Anna, Maja, Tage,Er ikke kommet mer. Får bare vente i spenninghar Olve på 6 år og Thea på 1,5 år fra før
hvilke navn på 4 bokstaver sjans dere passer til Olve (uttales Ålve) og Thea? Må tenke på noe annet! Hehe
Jeg hadde litt brunt på papiret på ikm dagen å dagen etter, men ikke mer enn det så tror ikke brunt er noen fareGravid 2-3
Men idag kommer d brunt slim så da er d vell over..