Diett og jul?

Evette

Gift med forumet
Prøver du og leve sunt å spise lite julekaker og slik? Eller legger du bort den sunne livsstilen nå i desember?
Jeg må gå ned i vekt for å få bukt med pcosen, men jammen ikke lett på denne tida av året:p

samme her Jula er kort;)

Hvis man har laget kakene selv, så telles jo strengt tatt ikke kaloriene. :p
Jula er kort. Jeg koser meg. ;)
Selve julen er kort, men føler at jeg blir gående å småspise kaker hver dag i desember og litt ut i januar også:p det blir jo en del da:p

Skal ihvertfall forsøke å ikke fråtse så veldig! :o Må forsøke å være litt aktiv ihvertfall.

Jeg logger det jeg spiser på My fitness pal (app), og d tror og håper jeg sørger for at jeg ikke går helt tulling med mat og godis!

Selve julen er kort, men føler at jeg blir gående å småspise kaker hver dag i desember og litt ut i januar også:p det blir jo en del da:p
Men når man da er kommet litt ut i januar, så er iallefall jeg ferdig med kaker for en stund!

Tenker ikke på eet... Desember og jula er til for å kose seg, være med familien og unne seg noe ekstra... Bekymringene om vekt kan vi ta i januar :p lenge til bikinisesongen ennå :p

Lager ikke så mye, fordi jeg bare spiser det opp :p ellers tenker jeg ikke så mye på det som jeg burde gjort.

Jeg har gått ned 10 kg fra august, så fort det ble 1. desember tok jeg av skrittelleren og slutta og logge maten;) Hahahaha, desember jo!!!

Kommer vel litt an på hvor lenge man har "jul" :p er det fra butikkene begynner å selge julebrus og julesnop i oktober, eller er det snakk om juledagene/romjula. Jeg koser meg i selva jula, men ikke hele desember (pluss litt før og etter :p ).

Jeg har nok en sånn "Jeg begynner på mandag"-holdning. Jeg har spist usunt lenge, og har ikke tenkt å prøve og snu på livsstilen nå i jula. Jeg begynner i januar. :)

Ja, holder meg som vanlig. Hvis jeg spiser en julekake på lørdag blir det ingen sjokolade e.l.

Handler om moderasjon.

Jeg lukker øynene igjen og later som jeg ikke vet hva jeg spiser :p

Jula er for kort til og være på slankekur :D

Nå er jeg høygravid, så diett er uaktuelt. I fjor trente jeg bare litt ekstra. Er uaktuelt å ikke kunne kose seg i julen.

Nå er jeg høygravid, så diett er uaktuelt. I fjor trente jeg bare litt ekstra. Er uaktuelt å ikke kunne kose seg i julen.
Enig med deg der:)
Viktigste er jo alle andre dagene ellers i året.

Back
Topp