Diett og jul?

I år er jeg på diett. Aldri vært ellers. Men i år skyldes det graviditeten og litt ymse knyttet til den. Ellers spiser jeg sjeldent godis og kaker, så generelt lite "problem".

Hvis man har laget kakene selv, så telles jo strengt tatt ikke kaloriene. :p
Jula er kort. Jeg koser meg. ;)
Har hørt den før, men kroppen er ikke enig :-P

Tror jeg må på sukker avvending etter nyttår, for nå blir det litt små spising nesten hver dag :P Og har fortstt 8 gravid kg som skal av :rolleyes:

Det er vel hva man spiser mellom nyttår og jul som teller, ikke mellom jul og nyttår ;)

Jeg pleier å gå ned i jula, er ikke så glad i julemat eller kaker. Så spiser det jeg har lyst på i jula og derfor masse allergitabletter pga klementiner :P

I jula lever jeg livet og spiser det jeg vil, når jeg vil. :P Prøver å holde chips og sjokolade som ikke er julekos, til helgene, da. Ellers går det mye i julekaker og julebrus!

Vi koser oss! Men prøver å ikke ta helt av før vi er i selveste jula. Kan fort bli noen kg om en skal kose seg i advent og helt frem til over nyttår :p

Men jeg trener uansett mye, så tenker ikke så mye over det. Julaften, første, andre og nyttårsaften er i alle fall dager det er mye god mat med tilbehør og dessert ;) Også blir det mange gode luncher med godt brød, majones, varm sjokolade og krem :p

Vi koser oss! Men for meg som er så dårlig på julebakst, holder jeg meg unna baking likevel! :P Fylles oftest opp på julemat de dagene det er noe i jula! :)

Back
Topp