ORIGINAL: Rebecca85
Glødeplugger er faktisk veldig enkelt å bytte..du kjenner sikkert en eller annen som kan gjøre det også?[:)]
Dieselbiler skal jo egentlig være ganske greie selv på vinteren de [:-] Har du automat kan du ikke trille i gang nei[8D]
Sett en liten vifte ovn oppi motorrommet og varm den opp..kjøp motorvarmer [:D] det er dyrt men bedre en å ikke få start på bilen[8D]
Ja, kjenner noen som kan bytte glødeplugger... men de er flere timer vekk. Vi bor altså ikke her til vanlig. Ellers hadde dette vært løst for lenge siden[>:]. Her må den bort på billigverkstedet, for han gjør ikke hjemmebesøk...
Jeg har ikke automat... men den står på en trang gårdsplass... så får ikke trillet den noe sted uansett... For trangt uten servo. Vifteovn ute i -17 kan jeg ikke se skal ha noen effekt der foran.. lufta blir kjølt ned før den overhode treffer motoren... Da må jeg først få bilen inn i garasjen. Skal prøve å varme den innenfra først...
For har ikke vifteovn[:'(] ... og kommer meg ikke akuratt i noen butikk som selger det heller før kanskje i kveld.